Deutsche dolar cinsinden ihraç yapacak

18.11.2014 10:54

Son güncelleme : 18.11.2014 10:54



Deutsche Bank, sermaye artırımı için ABD Doları cinsinden menkul kıymet ihraç edecek.







Deutsche Bank AG, sermayesini ABD Doları cinsinden menkul kıymet ihracı ile artırmayı planladığını bildirdi.



ABD Doları cinsinden tahvil ihracı, 2015 yılı sonuna kadar yapılacak toplam 5 milyar euro tutarındaki tahvil ihracı içinde yapılacak. İhraç, Mayıs ayındaki 3,5 milyar euro tutarında ek tier 1 tahvil ihracından sonra gerçekleştirilecek.




17:5913.742
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  13.900  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.714
En Yüksek
13.935
BIST En Aktif Hisseler17:59
IHLAS 1,35 380.873.628 % 22,00  
ISKUR 2.915.000,00 8.715.000 % 10,00  
GENKM 19,03 1.316.693.726 % 10,00  
EMPAE 144,10 544.257.143 % 10,00  
A1CAP 10,80 183.900.574 % 9,98  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,1305 46,1400 % 0,04  
Euro 53,3494 53,3623 % 0,15  
Sterlin 61,6493 61,9584 % 9,84  
Frank 57,6757 57,9648 % 10,71  
Riyal 12,2610 12,3225 % 10,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 64,27 64,33 % 0,66  
Platin 1.674,14 1.678,54 % 0,66  
Paladyum 1.209,07 1.213,05 % 0,66  
Brent Pet. 91,33 91,33 % 0,66  
Altın Ons 4.199,61 4.200,25 % 0,66