Dev şirketin çalışanlarına büyük şok

30.05.2014 12:50

Son güncelleme : 30.05.2014 15:18



Dünya genelinde 360 bin çalışanı bulunan Alman elektronik devi Siemens yeniden yapılanma çerçevesinde 11 bin 600 çalışanı işten çıkaracak.


Siemens 11 binden fazla çalışanını işten çıkarmaya hazırlanıyor.  , 11 binden fazla çalışanı işten çıkarma planını Siemens Yönetim Kurulu Başkanı Joe Kaeser geçtiğimiz Çarşamba günü bir telekonferansta açıkladı. Dünya çapında 360 bin çalışana sahip olan Siemens, 11 bin 600 çalışanı işten çıkararak yılda 11 milyar Euro tasarruf yapmayı planlıyor. Siemens'in orta vadede ise, 51 bin çalışana sahip tıbbi teknoloji üretimi yapan şirketi kapatması planlanıyor. Siemens'in tıbbi teknoloji şirketi şu anda yılda 13.6 milyar Euro ciro yapıyor. Siemens Yönetim Kurulu Başkanı Joe Kaeser kısa süre önce yaptığı açıklamada şirketin tepeden tırnağa yeniden yapılandırılacağını söylemişti. Kaeser yeniden yapılanma çerçevesinde işten çıkarmaların da olabileceğini ifade etmişti.





17:5914.331
Değişim :  -1,43% |  -208,40
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5001 46,5322 % 0,06  
Euro 52,9103 52,9735 % 0,23  
Sterlin 61,0576 61,3637 % 8,78  
Frank 57,0921 57,3783 % 9,59  
Riyal 12,3532 12,4151 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,48 57,55 % 0,66  
Platin 1.579,22 1.594,91 % 0,66  
Paladyum 1.171,87 1.177,18 % 0,66  
Brent Pet. 73,44 73,44 % 0,66  
Altın Ons 4.001,51 4.002,14 % 0,66