Doğalgazda tüketim arttı, arzda sıkıntı yaşanmadı

06.01.2016 13:29

Son güncelleme : 06.01.2016 13:56

Türkiye`de doğalgaz tüketimi 4 Ocak`ta bu kışın en yüksek düzeyine ulaştı



Türkiye'de doğalgaz tüketimi 4 Ocak'ta günlük 221 milyon metreküpe çıkarak, bu kışın en yüksek düzeyine ulaştı.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, 4 Ocak Pazartesi ülke genelinde tüketilen doğalgaz miktarı 221 milyon metreküpü buldu. Söz konusu gün sadece İstanbul'da 40 milyon metreküp doğalgaz tüketildi. Yetkililer bu tüketime rağmen doğalgaz arzında herhangi bir sıkıntı yaşanmadığını belirtti.

Rusya ile yaşanan uçak krizinden sonra doğalgaz arz güvenliğinde sıkıntı yaşanabileceği yönünde kaygılar oluşmuştu. Türkiye, krizden sonra gaz kaynaklarını çeşitlendirmek için farklı ülkelerle farklı alternatifleri değerlendirmeye başlamıştı.

Türkiye'de doğalgaz tüketimi daha önceki yıllarda da günlük 230 milyon metreküp düzeylerine kadar ulaşmıştı.

 





10:5413.703
Değişim :  0,06% |  8,48
Açılış :  13.590  
Önceki Kapanış :  13.694  
En Düşük
13.580
En Yüksek
13.755
BIST En Aktif Hisseler10:52
EMPAE 131,00 380.924.320 % 9,99  
ENDAE 19,85 296.451.040 % 9,97  
ATSYH 83,35 4.919.024 % 9,96  
AKFYE 27,68 203.093.003 % 9,93  
BIGEN 59,85 101.011.887 % 9,32  
10:52 Alış Satış %  
Dolar 46,1004 46,1049 % 0,14  
Euro 53,1477 53,1590 % 0,15  
Sterlin 61,3345 61,6419 % 9,28  
Frank 57,6611 57,9502 % 10,68  
Riyal 12,2442 12,3055 % 10,67  
10:52 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,90 66,96 % 0,66  
Platin 1.762,97 1.767,27 % 0,66  
Paladyum 1.222,84 1.226,83 % 0,66  
Brent Pet. 97,49 97,49 % 0,66  
Altın Ons 4.290,03 4.290,68 % 0,66