Ezeli rakiplerden milyar dolarlık anlaşma!

17.11.2014 18:22

Son güncelleme : 17.11.2014 18:22



Ezeli rakipler Samsung ve Apple milyarca dolarlık anlaşmaya gitti. Anlaşmaya göre Apple'ın çiplerinin yüzde 80'i 2016 yılı itibariyle Samsung imzası taşıyacak!





UZMANPARA


Samsung Electronics, 2016 yılından itibaren  iPhone ve iPad'ler için çip üretecek. Korea Times gazetesinde yer alan habere göre, üretim konusunda Apple ile milyarlarca dolara anlaşan Samsung, Apple ürünlerinde kullanılan çiplerin yüzde 80’ini tedarik ederek, Apple’ın başlıca uygulama işlemcisi tedarikçisi olacak.


En önemli rakibine fark atacak


Haberde bunun Samsung için çok büyük bir kazanç olacağı vurgulanırken, şirketin ayrıca bu anlaşma ile en önemli rakibi TSMC’nin de önüne geçeceği belirtildi.





18:0514.493
Değişim :  0,32% |  46,67
Açılış :  14.483  
Önceki Kapanış :  14.446  
En Düşük
14.418
En Yüksek
14.575
BIST En Aktif Hisseler18:05
VERTU 46,44 90.011.798 % 10,00  
SONME 136,40 5.309.497 % 10,00  
ESCOM 6,16 559.528.207 % 10,00  
GENIL 9,46 150.369.472 % 10,00  
UFUK 1.573,00 57.611.844 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,2778 46,2956 % 0,01  
Euro 53,7677 53,8046 % 0,22  
Sterlin 62,0626 62,3737 % 10,57  
Frank 58,2781 58,5703 % 11,86  
Riyal 12,3189 12,3806 % 11,34  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 70,22 70,28 % 0,66  
Platin 1.818,92 1.822,92 % 0,66  
Paladyum 1.362,60 1.366,61 % 0,66  
Brent Pet. 78,99 78,99 % 0,66  
Altın Ons 4.339,01 4.339,46 % 0,66