Fed bilançosu ilk kez 5 trilyon doları aştı

27.03.2020 09:01

Son güncelleme : 27.03.2020 13:07

Corona virüs salgının ekonomik etkileri ile mücadele etmek için varlık alımlarına başlayan ve bankalara kredileri genişleten ABD Merkez Bankası`nın bilançosu bu hafta 5 trilyon dolar seviyesini geride bıraktı.



Fed'in bilanço büyüklüğü tek bir haftada yarım trilyon dolardan fazla yükselerek, Ekim 2008'de başlayan global finansal kriz sırasında yaşanan haftalık bilanço artışının neredeyse iki katı bir artış ortaya koydu.

Fed ayrıca, bankaların iskonto penceresinden kredi kullanımlarının çarşamba günü 50,8 milyar dolar olduğunu açıkladı. Geçen haftanın aynı gününde bu rakam 28,2 milyar dolar seviyesindeydi.

Yabancı merkez bankaları ile likidite swapları da çarşamba günü 206,1 milyar dolar oldu.




18:0013.745
Değişim :  0,02% |  2,75
Açılış :  13.725  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.600
En Yüksek
13.836
BIST En Aktif Hisseler18:00
BRKO 12,32 12.024.640 % 10,00  
EMPAE 158,50 457.339.637 % 9,99  
ATATR 19,37 1.622.798.539 % 9,99  
ANGEN 12,11 172.696.202 % 9,99  
KNFRT 14,65 200.354.102 % 9,98  
18:00 Alış Satış %  
Dolar 46,1299 46,1432 % 0,04  
Euro 53,3238 53,3397 % 0,10  
Sterlin 61,6420 61,9510 % 9,82  
Frank 57,6412 57,9302 % 10,64  
Riyal 12,2679 12,3294 % 10,88  
18:00 Alış Satış %  
Gümüş ONS 64,87 64,93 % 0,66  
Platin 1.683,75 1.688,20 % 0,66  
Paladyum 1.232,56 1.236,77 % 0,66  
Brent Pet. 94,37 94,37 % 0,66  
Altın Ons 4.112,03 4.112,60 % 0,66