`Fed`in faiz artırımı güven için iyi`

10.06.2016 10:53

Son güncelleme : 10.06.2016 11:18

Goldman CEO`su Lloyd Blankfein, "Fed`in faiz artırımı "güven" için iyi" dedi.



Goldman CEO'su Lloyd Blankfein, Fed'in faiz artırımının güven açısından iyi olacağını söyledi.

Fransa'da günlük yayınlanan Echos gazetesine değerlendirmelerde bulunan Blankfein, ABD'de bir faiz artırımının piyasalar tarafından iyi karşılanacağını belirtti.

"Bu hareket Amerikan ekonomisinin sağlığının iyi olduğunun bir doğrulaması olacaktır" diyen Blankfein, ABD ekonominin büyük ölçüde iyileşmekte olduğunu, işsizliğin düşük ve işgücü piyasasının sıkılaşma sürecinde olduğunu sözlerine ekledi.





17:5914.446
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.359  
Önceki Kapanış :  14.446  
En Düşük
14.252
En Yüksek
14.509
BIST En Aktif Hisseler17:59
RTALB 3,56 98.116.637 % 0,00  
TUCLK 4,27 26.335.588 % 0,00  
LIDFA 2,94 38.397.866 % 0,00  
PSDTC 123,10 6.416.825 % 0,00  
PSDTC 123,10 6.416.825 % 0,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2973 46,3013 % 0,03  
Euro 53,6744 53,6853 % -0,01  
Sterlin 61,8415 62,1514 % 10,18  
Frank 58,0198 58,3107 % 11,37  
Riyal 12,3034 12,3651 % 11,20  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 69,44 69,51 % 0,66  
Platin 1.767,97 1.771,04 % 0,66  
Paladyum 1.330,52 1.335,02 % 0,66  
Brent Pet. 82,69 82,69 % 0,66  
Altın Ons 4.318,06 4.318,63 % 0,66