`Fed`in faiz artırımı güven için iyi`

10.06.2016 10:53

Son güncelleme : 10.06.2016 11:18

Goldman CEO`su Lloyd Blankfein, "Fed`in faiz artırımı "güven" için iyi" dedi.



Goldman CEO'su Lloyd Blankfein, Fed'in faiz artırımının güven açısından iyi olacağını söyledi.

Fransa'da günlük yayınlanan Echos gazetesine değerlendirmelerde bulunan Blankfein, ABD'de bir faiz artırımının piyasalar tarafından iyi karşılanacağını belirtti.

"Bu hareket Amerikan ekonomisinin sağlığının iyi olduğunun bir doğrulaması olacaktır" diyen Blankfein, ABD ekonominin büyük ölçüde iyileşmekte olduğunu, işsizliğin düşük ve işgücü piyasasının sıkılaşma sürecinde olduğunu sözlerine ekledi.





17:5914.331
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4972 46,5323 % 0,06  
Euro 52,9413 53,0261 % 0,33  
Sterlin 61,1272 61,4336 % 8,91  
Frank 57,1871 57,4738 % 9,77  
Riyal 12,3530 12,4149 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 56,61 56,68 % 0,66  
Platin 1.561,97 1.567,57 % 0,66  
Paladyum 1.166,67 1.171,16 % 0,66  
Brent Pet. 72,96 72,96 % 0,66  
Altın Ons 3.971,22 3.971,86 % 0,66