Gazprom, Türkmen gazını almayacak

04.01.2016 14:49

Son güncelleme : 04.01.2016 16:40

Rus doğal gaz devi Gazprom, Türkmen doğal gazını almayacağına dair bir yazımı Türkmengas`a gönderdi.



Gazprom gönderdiği yazıda, uluslararası gaz piyasasında değişen durum, ekonomik ve finansal konular nedeniyle Türkmenistan'dan doğal gaz ithal etmeyeceğini belirtti. 
   
Turkmengas ise yaptığı açıklamada iki şirket arasındaki ekonomik konuları geniş bir bantta müzakere etmeye hazır olduğunu vurguladı. 
   
Gazprom, Türkmenistan'dan 2008 yılında 40 milyar metreküp olan doğal gaz ithalatını 2015'de 4 milyar metreküpe indirmişti.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66