Gazprom, Türkmen gazını almayacak

04.01.2016 14:49

Son güncelleme : 04.01.2016 16:40

Rus doğal gaz devi Gazprom, Türkmen doğal gazını almayacağına dair bir yazımı Türkmengas`a gönderdi.



Gazprom gönderdiği yazıda, uluslararası gaz piyasasında değişen durum, ekonomik ve finansal konular nedeniyle Türkmenistan'dan doğal gaz ithal etmeyeceğini belirtti. 
   
Turkmengas ise yaptığı açıklamada iki şirket arasındaki ekonomik konuları geniş bir bantta müzakere etmeye hazır olduğunu vurguladı. 
   
Gazprom, Türkmenistan'dan 2008 yılında 40 milyar metreküp olan doğal gaz ithalatını 2015'de 4 milyar metreküpe indirmişti.





17:5913.694
Değişim :  -1,28% |  -178,06
Açılış :  13.889  
Önceki Kapanış :  13.872  
En Düşük
13.662
En Yüksek
13.903
BIST En Aktif Hisseler17:59
HATSN 62,80 499.974.365 % 9,98  
AYCES 683,50 439.772.250 % 9,98  
EMPAE 119,10 1.719.956.911 % 9,97  
ENSRI 14,57 1.533.898.916 % 9,96  
AKFYE 25,18 190.259.101 % 9,96  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,0831 46,1109 % 0,15  
Euro 53,1168 53,1665 % 0,16  
Sterlin 61,3000 61,6072 % 9,22  
Frank 57,7263 58,0156 % 10,80  
Riyal 12,2473 12,3086 % 10,70  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 67,61 67,67 % 0,66  
Platin 1.778,62 1.788,20 % 0,66  
Paladyum 1.224,58 1.240,85 % 0,66  
Brent Pet. 95,55 95,55 % 0,66  
Altın Ons 4.330,17 4.330,60 % 0,66