İlk faiz artırımı Haziran`da mı?

21.11.2014 10:32

Son güncelleme : 21.11.2014 10:32



Wall Street'e göre Fed ilk faiz artırımı Haziran'da yapacak.





New York FED'in Wall Street'te piyasa yapıcı banka ve aracı kurumlar ile yaptığı ankete göre ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz artırımına 2015 Haziran ayında başlaması bekleniyor.


Ancak piyasa yapıcılar bu faiz artırımının çok yavaş şekilde devam edeceğini ve 2017'in ilk yarısı sonunda faizini hala yüzde 3 seviyesinin altında olacağını tahmin ediyorlar. Eylül ayında yapılan ankette ilk faiz artırımının 2015 2. ve 3. çeyrek arasında yapılacağı beklentisi ortaya çıkmıştı.


New York FED bu anketi 16-20 Ekim tarihleri arasında yaptı. (Foreks)




11:0714.550
Değişim :  1,52% |  218,39
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.450
En Yüksek
14.567
BIST En Aktif Hisseler11:08
BIGEN 75,25 7.947.077 % 9,93  
INFO 7,35 229.667.627 % 9,87  
MOGAN 15,00 325.158.983 % 8,46  
KBORU 27,78 448.098.285 % 7,09  
BALSU 19,99 691.656.820 % 7,07  
11:08 Alış Satış %  
Dolar 46,5099 46,5203 % 0,03  
Euro 52,9796 52,9899 % 0,26  
Sterlin 61,1357 61,4421 % 8,92  
Frank 57,1802 57,4668 % 9,75  
Riyal 12,3484 12,4103 % 11,61  
11:08 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,28 57,34 % 0,66  
Platin 1.567,76 1.572,33 % 0,66  
Paladyum 1.173,91 1.178,16 % 0,66  
Brent Pet. 73,38 73,38 % 0,66  
Altın Ons 3.987,04 3.987,59 % 0,66