İlk faiz artırımı Haziran`da mı?

21.11.2014 10:32

Son güncelleme : 21.11.2014 10:32



Wall Street'e göre Fed ilk faiz artırımı Haziran'da yapacak.





New York FED'in Wall Street'te piyasa yapıcı banka ve aracı kurumlar ile yaptığı ankete göre ABD Merkez Bankası'nın (Fed) faiz artırımına 2015 Haziran ayında başlaması bekleniyor.


Ancak piyasa yapıcılar bu faiz artırımının çok yavaş şekilde devam edeceğini ve 2017'in ilk yarısı sonunda faizini hala yüzde 3 seviyesinin altında olacağını tahmin ediyorlar. Eylül ayında yapılan ankette ilk faiz artırımının 2015 2. ve 3. çeyrek arasında yapılacağı beklentisi ortaya çıkmıştı.


New York FED bu anketi 16-20 Ekim tarihleri arasında yaptı. (Foreks)




17:5913.938
Değişim :  1,42% |  194,98
Açılış :  13.912  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.801
En Yüksek
14.126
BIST En Aktif Hisseler17:59
ENERY 9,46 1.131.916.488 % 10,00  
SANFM 10,67 314.931.437 % 10,00  
ARMGD 146,30 648.661.745 % 10,00  
CEMAS 4,95 620.956.145 % 10,00  
BRKO 13,75 8.855.039 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2657 46,2818 % 0,03  
Euro 53,7007 53,7423 % 0,33  
Sterlin 62,0966 62,4078 % 10,63  
Frank 58,1315 58,4229 % 11,58  
Riyal 12,3094 12,3711 % 11,26  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 70,24 70,31 % 0,66  
Platin 1.775,40 1.780,21 % 0,66  
Paladyum 1.327,09 1.332,94 % 0,66  
Brent Pet. 84,09 84,09 % 0,66  
Altın Ons 4.296,33 4.296,97 % 0,66