İran, ucuz elektrik ihraç etmeyecek

12.11.2014 11:02

Son güncelleme : 12.11.2014 11:02



İran Enerji Bakanı Yardımcısı, İran'ın komşu ülkelere elektrik ihraç etmesi hakkında açıklamalarda bulundu.



MHA'nın haberine göre İran Petrol Bakanlığı'nın elektriğin ucuz fiyat ile satıldığı iddialarını yanıtlayan İran Enerji Bakanlığı'nın Bütçe ve Planlama Bakan Yardımcısı Alirıza Daemi, "İran Enerji Bakanlığı, her zaman bölgedeki ekonomik ve ticari gelişimleri göz önüne alarak hareket etmiştir" dedi.


Daemi açıklamasının devamında ise komşu ülkelere yapılan elektrik ihracatında, her zaman ekonomik ve ticari sorunların göz önüne alındığını söyleyerek, "İran elektriğinin ucuz bir fiyat ile dünya piyasalarına sayıldığı iddiası doğru değildir ve İran elektriği, uygun ve bölgesel bir fiyat ile ihraç edilmektedir" dedi. (Foreks)





13:1114.421
Değişim :  0,63% |  89,57
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.413
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler13:08
BIGEN 75,25 7.947.077 % 9,93  
INFO 7,35 242.702.132 % 9,87  
MOGAN 14,92 457.297.585 % 7,88  
KTSKR 111,00 206.158.211 % 7,45  
KBORU 27,86 560.544.783 % 7,40  
13:08 Alış Satış %  
Dolar 46,5132 46,5174 % 0,03  
Euro 52,9324 52,9480 % 0,18  
Sterlin 61,0986 61,4049 % 8,86  
Frank 57,1097 57,3960 % 9,62  
Riyal 12,3484 12,4103 % 11,61  
13:08 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,44 57,50 % 0,66  
Platin 1.576,83 1.581,51 % 0,66  
Paladyum 1.187,72 1.192,47 % 0,66  
Brent Pet. 72,91 72,91 % 0,66  
Altın Ons 3.988,08 3.988,72 % 0,66