İran, ucuz elektrik ihraç etmeyecek

12.11.2014 11:02

Son güncelleme : 12.11.2014 11:02



İran Enerji Bakanı Yardımcısı, İran'ın komşu ülkelere elektrik ihraç etmesi hakkında açıklamalarda bulundu.



MHA'nın haberine göre İran Petrol Bakanlığı'nın elektriğin ucuz fiyat ile satıldığı iddialarını yanıtlayan İran Enerji Bakanlığı'nın Bütçe ve Planlama Bakan Yardımcısı Alirıza Daemi, "İran Enerji Bakanlığı, her zaman bölgedeki ekonomik ve ticari gelişimleri göz önüne alarak hareket etmiştir" dedi.


Daemi açıklamasının devamında ise komşu ülkelere yapılan elektrik ihracatında, her zaman ekonomik ve ticari sorunların göz önüne alındığını söyleyerek, "İran elektriğinin ucuz bir fiyat ile dünya piyasalarına sayıldığı iddiası doğru değildir ve İran elektriği, uygun ve bölgesel bir fiyat ile ihraç edilmektedir" dedi. (Foreks)





17:5913.744
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  13.786  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.567
En Yüksek
13.890
BIST En Aktif Hisseler17:59
ULUFA 1,86 74.678.011 % 94,76  
GSDHO 6,60 926.158.404 % 10,00  
TERA 224,50 3.639.879.963 % 10,00  
FZLGY 17,82 1.117.199.081 % 10,00  
INFO 3,96 153.041.345 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2503 46,2654 % 0,15  
Euro 53,5408 53,5556 % -0,18  
Sterlin 61,7347 62,0442 % 9,99  
Frank 57,8397 58,1296 % 11,02  
Riyal 12,2628 12,3243 % 10,84  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,95 67,01 % 0,66  
Platin 1.731,48 1.736,17 % 0,66  
Paladyum 1.290,14 1.295,06 % 0,66  
Brent Pet. 88,62 88,62 % 0,66  
Altın Ons 4.190,62 4.191,24 % 0,66