Merkez`den 17 milyar TL`lik repo ihalesi

19.01.2016 10:00

Son güncelleme : 19.01.2016 10:54

Merkez Bankası, 17 milyar TL`lik repo ihalesi açtı.



Merkez Bankası, haftalık miktar bazlı repo ihalesinin vadesini 26 Ocak olarak belirledi.
   
Merkez Bankası, geçici likidite sıkışıklığını azaltmak için repo ihaleleri yapıyor.





17:3314.395
Değişim :  -0,99% |  -144,58
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:31
OSTIM 2,10 171.716.152 % 40,35  
RTALB 3,74 222.395.755 % 10,00  
GEDIK 7,37 387.544.579 % 10,00  
ATEKS 125,40 1.994.916 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:31 Alış Satış %  
Dolar 46,4949 46,4996 % 0,06  
Euro 52,7695 52,7801 % -0,29  
Sterlin 61,0229 61,3287 % 8,72  
Frank 57,0780 57,3641 % 9,56  
Riyal 12,3533 12,4153 % 11,66  
17:31 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,06 59,13 % 0,66  
Platin 1.594,30 1.597,91 % 0,66  
Paladyum 1.177,48 1.181,14 % 0,66  
Brent Pet. 73,44 73,44 % 0,66  
Altın Ons 4.020,82 4.021,46 % 0,66