New York Borsası tamamen elektronik işleme geçiyor

19.03.2020 12:13

Son güncelleme : 19.03.2020 16:58

New York Borsası (NYSE) Covid-19 salgınının yayılmasının yavaşlatılmasına ilişkin çalışmalar kapsamında, Pazartesi gününden itibaren seans salonlarını geçici olarak kapatma ve tamamen elektronik işleme geçme kararı aldı.



DHA

The Wall Street Journal'ın haberine göre, NYSE Başkanı Stacey Cunningham, "Aldığımız koruyucu önlem kararı ile işlem salonlarını kapatıyoruz; ancak, piyasaların yatırımcıların işlem yapmalarını sağlayacak şekilde açık kalmaya devam edeceğine inanıyorum" dedi.

NYSE açıklamasına göre, New York'ta bulunan hisse senedi ve ABD opsiyonları işlem salonları ve San Francisco'daki Arca opsiyonları işlem salonları kapatılacak.
 
Beyaz Saray Ekonomi Danışmanı Kudlow, hükümetin Covid-19 nedeniyle desteğe ihtiyaç duyan küçük işletmeler için 250-300 milyar dolarlık kaynak ayırma planı bulunduğunu açıkladı.
 
Kudlow ayırca, şirketleri kurtarmanın bir parçası  olarak hisse senedi pozisyonu almayı değerlendirebileceklerini söyledi.





17:5913.938
Değişim :  1,42% |  194,98
Açılış :  13.912  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.801
En Yüksek
14.126
BIST En Aktif Hisseler17:59
ENERY 9,46 1.131.916.488 % 10,00  
SANFM 10,67 314.931.437 % 10,00  
ARMGD 146,30 648.661.745 % 10,00  
CEMAS 4,95 620.956.145 % 10,00  
BRKO 13,75 8.855.039 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2506 46,2874 % 0,19  
Euro 53,5271 53,6017 % -0,09  
Sterlin 61,8496 62,1596 % 10,19  
Frank 57,8976 58,1878 % 11,13  
Riyal 12,2955 12,3571 % 11,13  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 68,03 68,06 % 0,66  
Platin 1.711,67 1.731,23 % 0,66  
Paladyum 1.276,03 1.298,19 % 0,66  
Brent Pet. 86,79 86,79 % 0,66  
Altın Ons 4.219,10 4.219,65 % 0,66