Siemens Kobe`ye gaz türbini satıyor

20.11.2014 11:20

Son güncelleme : 20.11.2014 11:20



Siemens, Kobe Steel'e 2 adet doğal gaz türbini sağlayacak.



Siemens, H-Sınıfı doğal gaz türbinleri için Japonya'dan ilk siparişlerini Kobe Steel'den aldı.



Siemens yaptığı açıklamada Kobe Steel'den SGT5-800H modeli 2 adet türbin için sipariş aldığını ve teslimatı 2016 yılı ortalarında yapmayı planladığını bildirdi.


Kurulacak 2 türbinin toplam kapasiteleri 800 megawatt olacak. Siemens H-sınıfı türbinlerden bugüne kadar 41 adet sattı.





11:0014.545
Değişim :  1,49% |  213,80
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.450
En Yüksek
14.565
BIST En Aktif Hisseler11:00
BIGEN 75,25 7.947.077 % 9,93  
INFO 7,35 227.488.322 % 9,87  
MOGAN 14,95 298.239.669 % 8,10  
ISGSY 135,20 335.553.739 % 7,56  
KBORU 27,86 432.495.646 % 7,40  
11:00 Alış Satış %  
Dolar 46,5093 46,5209 % 0,03  
Euro 52,9634 52,9820 % 0,24  
Sterlin 61,1481 61,4546 % 8,94  
Frank 57,1625 57,4490 % 9,72  
Riyal 12,3537 12,4156 % 11,66  
11:00 Alış Satış %  
Gümüş ONS 56,79 56,85 % 0,66  
Platin 1.559,86 1.565,23 % 0,66  
Paladyum 1.173,73 1.179,37 % 0,66  
Brent Pet. 73,11 73,11 % 0,66  
Altın Ons 3.975,98 3.976,61 % 0,66