Siemens`den 2,1 milyar euroluk satış

06.11.2014 13:45

Son güncelleme : 06.11.2014 13:45



Siemens, işitme cihazları birimini 2,1 milyar euroya EQT Partners şirkerine satacak.


Alman mühendislik devi Siemens AG'nin Yönetim Kurulu, şirketin işitme cihazlarıbiriminin İsveç merkezli EQT Partners'a satılmasını onayladı.
 
Satışın bugün duyurulması bekleniyor.Konuya yakın kaynalara göre EQT bu satın alma için 2,1 milyar euro ödeyecek.




18:0513.861
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  13.590  
Önceki Kapanış :  13.861  
En Düşük
13.580
En Yüksek
13.923
BIST En Aktif Hisseler18:05
RUBNS 33,66 272.044.335 % 10,00  
RAYSG 200,20 213.351.839 % 10,00  
DAPGM 11,00 2.875.434.351 % 10,00  
GSDHO 5,94 554.126.735 % 10,00  
EMPAE 131,00 403.840.412 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,1023 46,1314 % 0,05  
Euro 53,2654 53,3144 % 0,19  
Sterlin 61,4441 61,7521 % 9,47  
Frank 57,7052 57,9945 % 10,76  
Riyal 12,2511 12,3125 % 10,73  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 67,89 67,96 % 0,66  
Platin 1.758,06 1.762,49 % 0,66  
Paladyum 1.217,91 1.222,02 % 0,66  
Brent Pet. 93,41 93,41 % 0,66  
Altın Ons 4.332,41 4.333,03 % 0,66