Siemens`den 2,1 milyar euroluk satış

06.11.2014 13:45

Son güncelleme : 06.11.2014 13:45



Siemens, işitme cihazları birimini 2,1 milyar euroya EQT Partners şirkerine satacak.


Alman mühendislik devi Siemens AG'nin Yönetim Kurulu, şirketin işitme cihazlarıbiriminin İsveç merkezli EQT Partners'a satılmasını onayladı.
 
Satışın bugün duyurulması bekleniyor.Konuya yakın kaynalara göre EQT bu satın alma için 2,1 milyar euro ödeyecek.




17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,6087 46,6239 % 0,12  
Euro 53,0840 53,1179 % 0,10  
Sterlin 61,3299 61,6374 % 9,27  
Frank 57,3881 57,6758 % 10,15  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,95 59,01 % 0,66  
Platin 1.630,12 1.633,32 % 0,66  
Paladyum 1.211,64 1.214,76 % 0,66  
Brent Pet. 72,40 72,40 % 0,66  
Altın Ons 4.068,39 4.069,03 % 0,66