`TL`de değer kaybı için sebep görmüyorum`

18.01.2016 15:36

Son güncelleme : 18.01.2016 17:28

Ekonomiden Sorumlu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, ekonomiye dair değerlendirmelerde bulundu.



Londra'da temaslarda bulunan Mehmet Şimşek'ten açıklamalar geldi. Şimşek, reel bazda TL'de belirgin değer kaybı için sebep görmediğini belirtti.

Gelişmekte olan piyasalarda volatilitenin ve "zorlu" bir dengelenme sürecinin bu yıl da süreceğini düşündüğünü belirten Şimşek, "Manşet enflasyon tahminleri üzerindeki riskler dengeli" dedi.

Şimşek, İran'a dönük yaptırımların kaldırılması memnuniyet verici olduğunu kaydetti.





17:5913.742
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  13.900  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.714
En Yüksek
13.935
BIST En Aktif Hisseler17:59
IHLAS 1,35 380.873.628 % 22,00  
ISKUR 2.915.000,00 8.715.000 % 10,00  
GENKM 19,03 1.316.693.726 % 10,00  
EMPAE 144,10 544.257.143 % 10,00  
A1CAP 10,80 183.900.574 % 9,98  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,1154 46,1307 % 0,01  
Euro 53,2742 53,3367 % 0,10  
Sterlin 61,6309 61,9399 % 9,81  
Frank 57,6251 57,9140 % 10,61  
Riyal 12,2610 12,3225 % 10,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 63,88 63,95 % 0,66  
Platin 1.672,97 1.677,57 % 0,66  
Paladyum 1.203,60 1.208,54 % 0,66  
Brent Pet. 92,39 92,39 % 0,66  
Altın Ons 4.178,70 4.179,27 % 0,66