VW, ABD′den özür diledi

11.01.2016 14:49

Son güncelleme : 11.01.2016 14:49

Volkswagen`in yönetim kurulu başkanı Matthias Müller, egzoz skandalından ötürü ABD`de özür diledi.



Detroit'teki uluslar arası otomobil fuarı vesilesiyle ABD'ye giden Alman otomotivcilik holdingi Volkswagen'in yönetim kurulu başkanı Matthias Müller egzoz skandalından ötürü özür diledi ve şirketinin ABD'deki yatırımlarını arttıracağını açıkladı.

"Müşterilerimizi, resmi makamları ve Amerikan kamuoyunu büyük hayal kırıklığına uğratmış olmanın bilincindeyiz" diyen Müller, otomobil fuarında şirketinin yeni ürünlerini tanıtmak için gittiği Detroit'te ABD'deki yeni yatırım planlarıyla ilgili açıklamalarda da bulundu.

Volkswagen ABD'deki montaj tesislerinin bulunduğu Chattanooga'da sportif arazi aracı imalatı için 900 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını söyledi. Holding yönetim kurulu başkanı ABD'deki yeni tesislerinde 2 bin kişinin istihdam edileceğini belirtti.

Matthias Müller SUV (arazi amaçlı taşıt) üretimine yıl sonlarına doğru başlanacağını duyurdu.





18:0514.421
Değişim :  -0,50% |  -71,94
Açılış :  14.583  
Önceki Kapanış :  14.493  
En Düşük
14.375
En Yüksek
14.605
BIST En Aktif Hisseler18:05
SANEL 56,10 36.053.547 % 10,00  
BIGEN 68,20 94.183.435 % 10,00  
HATSN 61,60 317.917.088 % 10,00  
YAYLA 24,86 39.993.347 % 10,00  
TURGG 31,70 71.756.495 % 9,99  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4332 46,4582 % 0,21  
Euro 53,4874 53,5132 % 0,04  
Sterlin 61,5261 61,8345 % 9,62  
Frank 57,8541 58,1441 % 11,05  
Riyal 12,3194 12,3812 % 11,35  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 69,13 69,20 % 0,66  
Platin 1.764,09 1.769,39 % 0,66  
Paladyum 1.334,36 1.340,11 % 0,66  
Brent Pet. 78,63 78,63 % 0,66  
Altın Ons 4.306,75 4.307,23 % 0,66