VW, ABD′den özür diledi

11.01.2016 14:49

Son güncelleme : 11.01.2016 14:49

Volkswagen`in yönetim kurulu başkanı Matthias Müller, egzoz skandalından ötürü ABD`de özür diledi.



Detroit'teki uluslar arası otomobil fuarı vesilesiyle ABD'ye giden Alman otomotivcilik holdingi Volkswagen'in yönetim kurulu başkanı Matthias Müller egzoz skandalından ötürü özür diledi ve şirketinin ABD'deki yatırımlarını arttıracağını açıkladı.

"Müşterilerimizi, resmi makamları ve Amerikan kamuoyunu büyük hayal kırıklığına uğratmış olmanın bilincindeyiz" diyen Müller, otomobil fuarında şirketinin yeni ürünlerini tanıtmak için gittiği Detroit'te ABD'deki yeni yatırım planlarıyla ilgili açıklamalarda da bulundu.

Volkswagen ABD'deki montaj tesislerinin bulunduğu Chattanooga'da sportif arazi aracı imalatı için 900 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını söyledi. Holding yönetim kurulu başkanı ABD'deki yeni tesislerinde 2 bin kişinin istihdam edileceğini belirtti.

Matthias Müller SUV (arazi amaçlı taşıt) üretimine yıl sonlarına doğru başlanacağını duyurdu.





14:2414.339
Değişim :  0,05% |  7,69
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.334
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler14:22
SNICA 4,54 431.236.169 % 9,93  
BIGEN 75,25 59.395.427 % 9,93  
INFO 7,35 248.062.722 % 9,87  
ATEKS 137,70 3.110.987 % 9,81  
ISKUR 3.560.000,00 3.560.000 % 9,71  
14:22 Alış Satış %  
Dolar 46,5102 46,5203 % 0,03  
Euro 52,8453 52,8626 % 0,02  
Sterlin 60,9889 61,2946 % 8,66  
Frank 57,0079 57,2936 % 9,42  
Riyal 12,3422 12,4041 % 11,55  
14:22 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,15 57,21 % 0,66  
Platin 1.585,10 1.590,57 % 0,66  
Paladyum 1.186,20 1.191,38 % 0,66  
Brent Pet. 73,06 73,06 % 0,66  
Altın Ons 3.979,16 3.979,67 % 0,66