Apple büyük ekran için geç kaldı!

11.11.2014 17:06

Son güncelleme : 11.11.2014 17:29



Apple kurucularından Steve Wozniak, şirketin büyük ekranlı iPhone'u piyasaya sunmak için 3 yıl geç kaldığını düşünüyor.

 



UZMANPARA


Apple son iPhone serisinde ekranlarını piyasadaki diğer ürünlere kıyasla göreceli olarak büyütürken, Apple'ın kurucularından Steve Wozniak bu konuda eleştiride bulundu.

 

CNN Money'de yer alan habere göre Wozniak "Son üç yıldır büyük ekrana sahip bir iPhone piyasaya sürülmüş olsaydı, Apple akıllı telefon pazarında çok daha büyük bir paya sahip olabilirdi" dedi. Wozniak ayrıca, bu durum gerçekleşseydi Apple'ın Samsung ile daha iyi bir rekabet de sağlayacağını sözlerine ekledi. 





18:0514.493
Değişim :  0,32% |  46,67
Açılış :  14.483  
Önceki Kapanış :  14.446  
En Düşük
14.418
En Yüksek
14.575
BIST En Aktif Hisseler18:05
VERTU 46,44 90.011.798 % 10,00  
SONME 136,40 5.309.497 % 10,00  
ESCOM 6,16 559.528.207 % 10,00  
GENIL 9,46 150.369.472 % 10,00  
UFUK 1.573,00 57.611.844 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,3031 46,3201 % 0,06  
Euro 53,8760 54,0160 % 0,44  
Sterlin 62,0696 62,3807 % 10,59  
Frank 58,2781 58,5703 % 11,86  
Riyal 12,3189 12,3806 % 11,34  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 69,98 70,05 % 0,66  
Platin 1.801,78 1.815,52 % 0,66  
Paladyum 1.348,00 1.363,90 % 0,66  
Brent Pet. 79,35 79,35 % 0,66  
Altın Ons 4.331,13 4.331,78 % 0,66