Apple büyük ekran için geç kaldı!

11.11.2014 17:06

Son güncelleme : 11.11.2014 17:29



Apple kurucularından Steve Wozniak, şirketin büyük ekranlı iPhone'u piyasaya sunmak için 3 yıl geç kaldığını düşünüyor.

 



UZMANPARA


Apple son iPhone serisinde ekranlarını piyasadaki diğer ürünlere kıyasla göreceli olarak büyütürken, Apple'ın kurucularından Steve Wozniak bu konuda eleştiride bulundu.

 

CNN Money'de yer alan habere göre Wozniak "Son üç yıldır büyük ekrana sahip bir iPhone piyasaya sürülmüş olsaydı, Apple akıllı telefon pazarında çok daha büyük bir paya sahip olabilirdi" dedi. Wozniak ayrıca, bu durum gerçekleşseydi Apple'ın Samsung ile daha iyi bir rekabet de sağlayacağını sözlerine ekledi. 





18:0514.540
Değişim :  -1,29% |  -190,04
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.730  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4834 46,4896 % 0,03  
Euro 52,8692 52,9646 % 0,06  
Sterlin 61,1062 61,4125 % 8,87  
Frank 57,1662 57,4527 % 9,73  
Riyal 12,3382 12,4001 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,39 61,47 % 0,66  
Platin 1.640,49 1.646,64 % 0,66  
Paladyum 1.224,96 1.229,06 % 0,66  
Brent Pet. 76,40 76,40 % 0,66  
Altın Ons 4.089,48 4.090,12 % 0,66