Başbakan`dan `faiz` yorumu

24.02.2015 14:16

Son güncelleme : 24.02.2015 14:30

Başbakan Ahmet Davutoğlu, “Faizlerin inme trendinde olması önemli ama daha fazla ivmeyle olması kanaatindeyiz" dedi.



Başbakan Ahmet Davutoğlu, Merkez Bankası’nın faiz indirimiyle ilgili konuştu. Budapeşte’de açıklama yapan Başbakan, “Faizlerin inme trendinde olması olumludur ama biz daha fazla ivmeyle seyretmesi kaanatini yine ifade ediyoruz”  dedi.

Davutoğlu, “Dünyadaki emtia fiyatlarındaki gelişmeler ve siyasetteki istikrar/ekonomik parametreler ve enflasyonun düşme eğilimine girmesi dolayısıyla beklentimizin daha fazla indirim yönünde olduğunu dile getirdik. Türkiye'de bu konuda tekrar değerlendirmeler yapacağız” diye devam etti.




16:5614.730
Değişim :  -0,03% |  -4,34
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.715
En Yüksek
14.871
BIST En Aktif Hisseler16:56
PAMEL 92,40 153.700.565 % 10,00  
MOGAN 13,97 282.567.544 % 10,00  
IHLAS 1,32 93.300.631 % 10,00  
SERNT 11,22 266.383.382 % 10,00  
ESCOM 6,60 512.576.029 % 10,00  
16:56 Alış Satış %  
Dolar 46,4613 46,4650 % 0,05  
Euro 53,1500 53,1577 % -0,27  
Sterlin 61,2936 61,6008 % 9,20  
Frank 57,1857 57,4724 % 9,77  
Riyal 12,3294 12,3912 % 11,44  
16:56 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,55 66,61 % 0,66  
Platin 1.699,88 1.702,47 % 0,66  
Paladyum 1.270,28 1.274,06 % 0,66  
Brent Pet. 77,96 77,96 % 0,66  
Altın Ons 4.199,53 4.200,14 % 0,66