`Batarlarsa batsınlar diyecek halimiz yok`

03.04.2018 09:53

Son güncelleme : 03.04.2018 15:33

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, üçüncü havalimanı konsorsiyumundaki firmaların kira öteleme taleplerine dair açıklamada bulundu.



Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, 3. Havalimanı'nda konsorsiyumda bulunan firmaların kira bedeline ilişkin öteleme taleplerine ilişkin, "Batarlarsa batsınlar diyecek halimiz yok. Biz kamu tarafı olarak bu kadar büyük bir projenin sağlıklı işlemesinin de sorumlusuyuz" dedi.
 
TRT Haber'de gazetecilerin sorularını yanıtlayan Bakan Arslan "Yalnız kira ötelemesi yaptığımızda bugünkü parayla 10 yıl sonra 20 yıl sonra ödemeyecek, yasal faizi de dahil olmak üzere olacak" ifadelerini kullandı. 
 





18:0514.730
Değişim :  -0,03% |  -4,85
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.698
En Yüksek
14.871
BIST En Aktif Hisseler18:05
SERNT 11,22 505.711.752 % 10,00  
MOGAN 13,97 287.419.618 % 10,00  
PAMEL 92,40 156.582.151 % 10,00  
ESCOM 6,60 559.904.893 % 10,00  
SOKE 18,37 270.713.617 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4676 46,4779 % 0,03  
Euro 53,0540 53,2428 % 0,19  
Sterlin 61,3375 61,6450 % 9,28  
Frank 57,2742 57,5613 % 9,94  
Riyal 12,3294 12,3912 % 11,44  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,05 65,11 % 0,66  
Platin 1.678,52 1.685,92 % 0,66  
Paladyum 1.265,72 1.273,61 % 0,66  
Brent Pet. 77,66 77,66 % 0,66  
Altın Ons 4.191,01 4.191,60 % 0,66