Dev şirketin çalışanlarına büyük şok

30.05.2014 12:50

Son güncelleme : 30.05.2014 15:18



Dünya genelinde 360 bin çalışanı bulunan Alman elektronik devi Siemens yeniden yapılanma çerçevesinde 11 bin 600 çalışanı işten çıkaracak.


Siemens 11 binden fazla çalışanını işten çıkarmaya hazırlanıyor.  , 11 binden fazla çalışanı işten çıkarma planını Siemens Yönetim Kurulu Başkanı Joe Kaeser geçtiğimiz Çarşamba günü bir telekonferansta açıkladı. Dünya çapında 360 bin çalışana sahip olan Siemens, 11 bin 600 çalışanı işten çıkararak yılda 11 milyar Euro tasarruf yapmayı planlıyor. Siemens'in orta vadede ise, 51 bin çalışana sahip tıbbi teknoloji üretimi yapan şirketi kapatması planlanıyor. Siemens'in tıbbi teknoloji şirketi şu anda yılda 13.6 milyar Euro ciro yapıyor. Siemens Yönetim Kurulu Başkanı Joe Kaeser kısa süre önce yaptığı açıklamada şirketin tepeden tırnağa yeniden yapılandırılacağını söylemişti. Kaeser yeniden yapılanma çerçevesinde işten çıkarmaların da olabileceğini ifade etmişti.





18:0514.493
Değişim :  0,32% |  46,67
Açılış :  14.483  
Önceki Kapanış :  14.446  
En Düşük
14.418
En Yüksek
14.575
BIST En Aktif Hisseler18:05
VERTU 46,44 90.011.798 % 10,00  
SONME 136,40 5.309.497 % 10,00  
ESCOM 6,16 559.528.207 % 10,00  
GENIL 9,46 150.369.472 % 10,00  
UFUK 1.573,00 57.611.844 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,3022 46,3158 % 0,06  
Euro 53,8598 54,0127 % 0,43  
Sterlin 62,0696 62,3807 % 10,59  
Frank 58,2818 58,5740 % 11,87  
Riyal 12,3189 12,3806 % 11,34  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 69,99 70,06 % 0,66  
Platin 1.801,06 1.817,53 % 0,66  
Paladyum 1.343,35 1.366,08 % 0,66  
Brent Pet. 79,40 79,40 % 0,66  
Altın Ons 4.331,07 4.331,84 % 0,66