Doğalgazda tüketim arttı, arzda sıkıntı yaşanmadı

06.01.2016 13:29

Son güncelleme : 06.01.2016 13:56

Türkiye`de doğalgaz tüketimi 4 Ocak`ta bu kışın en yüksek düzeyine ulaştı



Türkiye'de doğalgaz tüketimi 4 Ocak'ta günlük 221 milyon metreküpe çıkarak, bu kışın en yüksek düzeyine ulaştı.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, 4 Ocak Pazartesi ülke genelinde tüketilen doğalgaz miktarı 221 milyon metreküpü buldu. Söz konusu gün sadece İstanbul'da 40 milyon metreküp doğalgaz tüketildi. Yetkililer bu tüketime rağmen doğalgaz arzında herhangi bir sıkıntı yaşanmadığını belirtti.

Rusya ile yaşanan uçak krizinden sonra doğalgaz arz güvenliğinde sıkıntı yaşanabileceği yönünde kaygılar oluşmuştu. Türkiye, krizden sonra gaz kaynaklarını çeşitlendirmek için farklı ülkelerle farklı alternatifleri değerlendirmeye başlamıştı.

Türkiye'de doğalgaz tüketimi daha önceki yıllarda da günlük 230 milyon metreküp düzeylerine kadar ulaşmıştı.

 





18:0514.540
Değişim :  -1,29% |  -190,04
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.730  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4538 46,4970 % 0,05  
Euro 52,8575 53,0174 % 0,16  
Sterlin 61,1433 61,4498 % 8,94  
Frank 57,2086 57,4953 % 9,81  
Riyal 12,3384 12,4002 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,47 61,54 % 0,66  
Platin 1.651,78 1.657,69 % 0,66  
Paladyum 1.227,57 1.234,96 % 0,66  
Brent Pet. 76,78 76,78 % 0,66  
Altın Ons 4.109,45 4.110,16 % 0,66