Dördüncü GSM firması yolda!

09.06.2016 08:34

Son güncelleme : 09.06.2016 11:54

NETGSM Bilgi Teknolojileri A.Ş. Türkiye`nin dördüncü GSM operatörü olmaya hazırlanıyor.



BTK'dan kurul kararı alan NETGSM, bu belgeyle Türkiye'de baz istasyonu hariç kendi alt yapısıyla kendi SİM kartını çıkarma yetkisi alan ilk mobil işletmeci olarak kendi adına abonelik sözleşmesi imzalayabilecek dördüncü GSM firması oldu. NETGSM Bilgi Teknolojileri A.Ş. Türkiye'nin dördüncü GSM operatörü olmaya hazırlanıyor.

NETGSM Yönetim Kurulu Başkanı Adem Öcal, İlk etapta mevcut alt yapılarına ilave olarak, 30 milyon liralık yatırım yapmayı ve 1000 personele çıkmayı planladıklarını belirtti. Öcal, 0510 ile başlayan hatlar ve diğer mobil işletmelerden taşıyacakları numaralarla, 1 yıl içinde 1 milyon aboneyle 360 milyon TL ciroya ulaşmayı, 5 yıl içinde ise global bir teknoloji firması olmayı hedeflediklerini aktardı.

Akşam'ın haberine göre, temel hedeflerinin 2016 yılı sonu itibarıyla piyasaya girmek olduğunu söyleyen Adem Öcal, Turkcell baz istasyonunu kullanarak hizmet vereceklerini vurguladı.





18:0514.540
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4871 46,5023 % 0,06  
Euro 52,8390 52,9142 % -0,04  
Sterlin 61,1109 61,4172 % 8,88  
Frank 57,1591 57,4457 % 9,71  
Riyal 12,3382 12,4001 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 60,99 61,06 % 0,66  
Platin 1.635,16 1.639,89 % 0,66  
Paladyum 1.225,99 1.229,99 % 0,66  
Brent Pet. 76,22 76,22 % 0,66  
Altın Ons 4.064,09 4.064,69 % 0,66