Ezeli rakiplerden milyar dolarlık anlaşma!

17.11.2014 18:22

Son güncelleme : 17.11.2014 18:22



Ezeli rakipler Samsung ve Apple milyarca dolarlık anlaşmaya gitti. Anlaşmaya göre Apple'ın çiplerinin yüzde 80'i 2016 yılı itibariyle Samsung imzası taşıyacak!





UZMANPARA


Samsung Electronics, 2016 yılından itibaren  iPhone ve iPad'ler için çip üretecek. Korea Times gazetesinde yer alan habere göre, üretim konusunda Apple ile milyarlarca dolara anlaşan Samsung, Apple ürünlerinde kullanılan çiplerin yüzde 80’ini tedarik ederek, Apple’ın başlıca uygulama işlemcisi tedarikçisi olacak.


En önemli rakibine fark atacak


Haberde bunun Samsung için çok büyük bir kazanç olacağı vurgulanırken, şirketin ayrıca bu anlaşma ile en önemli rakibi TSMC’nin de önüne geçeceği belirtildi.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66