Merkez piyasayı 17 milyar TL fonladı

29.12.2015 11:49

Son güncelleme : 29.12.2015 15:01

Merkez Bankası, bugün düzenlediği bir hafta vadeli repo ihalesi ile piyasayı 17 milyar TL fonladı.



Merkez Bankası'nın açtığı ihaleye 33 milyar 207 milyon TL teklif gelirken, ortalama bileşik, en düşük ve en yüksek faiz yüzde 7.78 seviyesinde gerçekleşti.
   
Basit faizler ise en düşük, ortalama ve en yüksek yüzde 7.50 oldu.
   
Merkez Bankası, piyasadaki geçici likidite sıkışıklığını gidermek amacıyla repo ihalesi açmıştı.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66