Obama`dan maaş açılımı!

18.05.2016 09:48

Son güncelleme : 18.05.2016 11:45

Obama yönetimi, mesai ücreti uygulamasının tüm sektörlere yayılması için harekete geçiyor.



ABD'de Başkan Barack Obama, görev döneminin sonuna yaklaşırken çalışan ücretlerinin desteklenmesi için bir adım daha atıyor. Obama yönetimi milyonlarca Amerikalının mesai ücreti alabilmelerine imkan verecek bir düzenlemeyi hayata geçirmeye hazırlanıyor.
 
ABD Çalışma Bakanlığı'nın üzerinde çalışmayı tamamladığı ve bugün kamuoyu ile paylaşılması beklenen düzenleme, haftada 40 saatin üzerinde çalışan bir işçinin mesai ücreti alabilmesini belirleyen yıllık maaş eşğini artıracak. 

Son olarak 2004 yılında güncellenen bu eşik hali hazırda yılda 23,660 doların altında kazanan işçilerin mesai ücreti alabilmelerini öngörüyor. Yıllık maaş eşiği Çalışma Bakanlığı'nın düzenlemesi ile 47 bin dolar seviyesine çıkarılacak. Bu çok daha fazla Amerikalının mesai ücreti alabilmesi anlamına geliyor.





17:5914.331
Değişim :  -1,43% |  -208,40
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5008 46,5316 % 0,06  
Euro 52,9073 52,9790 % 0,24  
Sterlin 61,0576 61,3637 % 8,78  
Frank 57,0921 57,3783 % 9,59  
Riyal 12,3532 12,4151 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,52 57,59 % 0,66  
Platin 1.582,20 1.593,92 % 0,66  
Paladyum 1.171,78 1.176,17 % 0,66  
Brent Pet. 73,44 73,44 % 0,66  
Altın Ons 4.001,11 4.001,78 % 0,66