Siemens Kobe`ye gaz türbini satıyor

20.11.2014 11:20

Son güncelleme : 20.11.2014 11:20



Siemens, Kobe Steel'e 2 adet doğal gaz türbini sağlayacak.



Siemens, H-Sınıfı doğal gaz türbinleri için Japonya'dan ilk siparişlerini Kobe Steel'den aldı.



Siemens yaptığı açıklamada Kobe Steel'den SGT5-800H modeli 2 adet türbin için sipariş aldığını ve teslimatı 2016 yılı ortalarında yapmayı planladığını bildirdi.


Kurulacak 2 türbinin toplam kapasiteleri 800 megawatt olacak. Siemens H-sınıfı türbinlerden bugüne kadar 41 adet sattı.





11:1014.549
Değişim :  1,52% |  218,15
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.450
En Yüksek
14.567
BIST En Aktif Hisseler11:08
BIGEN 75,25 7.947.077 % 9,93  
INFO 7,35 229.705.119 % 9,87  
MOGAN 14,92 329.280.309 % 7,88  
BALSU 20,02 699.148.178 % 7,23  
KBORU 27,76 451.482.419 % 7,02  
11:08 Alış Satış %  
Dolar 46,5099 46,5203 % 0,03  
Euro 52,9796 52,9899 % 0,26  
Sterlin 61,1171 61,4235 % 8,89  
Frank 57,1590 57,4455 % 9,71  
Riyal 12,3484 12,4103 % 11,61  
11:08 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,45 57,51 % 0,66  
Platin 1.570,30 1.574,99 % 0,66  
Paladyum 1.174,01 1.178,50 % 0,66  
Brent Pet. 73,28 73,28 % 0,66  
Altın Ons 3.994,50 3.995,14 % 0,66