Siemens Kobe`ye gaz türbini satıyor

20.11.2014 11:20

Son güncelleme : 20.11.2014 11:20



Siemens, Kobe Steel'e 2 adet doğal gaz türbini sağlayacak.



Siemens, H-Sınıfı doğal gaz türbinleri için Japonya'dan ilk siparişlerini Kobe Steel'den aldı.



Siemens yaptığı açıklamada Kobe Steel'den SGT5-800H modeli 2 adet türbin için sipariş aldığını ve teslimatı 2016 yılı ortalarında yapmayı planladığını bildirdi.


Kurulacak 2 türbinin toplam kapasiteleri 800 megawatt olacak. Siemens H-sınıfı türbinlerden bugüne kadar 41 adet sattı.





12:2614.495
Değişim :  1,14% |  163,80
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.450
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler12:26
BIGEN 75,25 7.947.077 % 9,93  
INFO 7,35 236.557.649 % 9,87  
MOGAN 14,98 429.026.212 % 8,32  
KBORU 27,82 526.845.078 % 7,25  
ISGSY 134,70 399.142.754 % 7,16  
12:26 Alış Satış %  
Dolar 46,5126 46,5183 % 0,03  
Euro 52,9882 52,9999 % 0,28  
Sterlin 61,1496 61,4561 % 8,95  
Frank 57,1379 57,4243 % 9,67  
Riyal 12,3484 12,4103 % 11,61  
12:26 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,42 57,49 % 0,66  
Platin 1.578,09 1.582,44 % 0,66  
Paladyum 1.188,26 1.192,35 % 0,66  
Brent Pet. 73,07 73,07 % 0,66  
Altın Ons 3.987,62 3.988,26 % 0,66