`TL`de değer kaybı için sebep görmüyorum`

18.01.2016 15:36

Son güncelleme : 18.01.2016 17:28

Ekonomiden Sorumlu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, ekonomiye dair değerlendirmelerde bulundu.



Londra'da temaslarda bulunan Mehmet Şimşek'ten açıklamalar geldi. Şimşek, reel bazda TL'de belirgin değer kaybı için sebep görmediğini belirtti.

Gelişmekte olan piyasalarda volatilitenin ve "zorlu" bir dengelenme sürecinin bu yıl da süreceğini düşündüğünü belirten Şimşek, "Manşet enflasyon tahminleri üzerindeki riskler dengeli" dedi.

Şimşek, İran'a dönük yaptırımların kaldırılması memnuniyet verici olduğunu kaydetti.





13:5314.408
Değişim :  0,54% |  76,83
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.397
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler13:52
BIGEN 75,25 13.604.824 % 9,93  
SNICA 4,54 276.170.435 % 9,93  
INFO 7,35 247.531.030 % 9,87  
ATEKS 137,70 1.777.638 % 9,81  
BANVT 181,20 166.170.407 % 9,42  
13:52 Alış Satış %  
Dolar 46,5091 46,5212 % 0,03  
Euro 52,8795 52,8945 % 0,08  
Sterlin 61,0121 61,3179 % 8,70  
Frank 57,0360 57,3219 % 9,48  
Riyal 12,3424 12,4043 % 11,56  
13:52 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,41 57,47 % 0,66  
Platin 1.575,36 1.579,77 % 0,66  
Paladyum 1.186,46 1.191,03 % 0,66  
Brent Pet. 72,99 72,99 % 0,66  
Altın Ons 3.986,00 3.986,55 % 0,66