`TL`de değer kaybı için sebep görmüyorum`

18.01.2016 15:36

Son güncelleme : 18.01.2016 17:28

Ekonomiden Sorumlu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek, ekonomiye dair değerlendirmelerde bulundu.



Londra'da temaslarda bulunan Mehmet Şimşek'ten açıklamalar geldi. Şimşek, reel bazda TL'de belirgin değer kaybı için sebep görmediğini belirtti.

Gelişmekte olan piyasalarda volatilitenin ve "zorlu" bir dengelenme sürecinin bu yıl da süreceğini düşündüğünü belirten Şimşek, "Manşet enflasyon tahminleri üzerindeki riskler dengeli" dedi.

Şimşek, İran'a dönük yaptırımların kaldırılması memnuniyet verici olduğunu kaydetti.





12:2714.494
Değişim :  1,14% |  162,80
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.450
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler12:25
BIGEN 75,25 7.947.077 % 9,93  
INFO 7,35 236.610.951 % 9,87  
MOGAN 15,00 431.412.590 % 8,46  
KBORU 27,80 528.735.155 % 7,17  
ISGSY 134,60 399.604.434 % 7,08  
12:25 Alış Satış %  
Dolar 46,5126 46,5183 % 0,03  
Euro 52,9882 52,9999 % 0,28  
Sterlin 61,1450 61,4514 % 8,94  
Frank 57,1379 57,4243 % 9,67  
Riyal 12,3484 12,4103 % 11,61  
12:25 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,58 57,64 % 0,66  
Platin 1.578,09 1.582,52 % 0,66  
Paladyum 1.186,36 1.190,69 % 0,66  
Brent Pet. 72,75 72,75 % 0,66  
Altın Ons 3.994,44 3.995,06 % 0,66