Apple büyük ekran için geç kaldı!

11.11.2014 17:06

Son güncelleme : 11.11.2014 17:29



Apple kurucularından Steve Wozniak, şirketin büyük ekranlı iPhone'u piyasaya sunmak için 3 yıl geç kaldığını düşünüyor.

 



UZMANPARA


Apple son iPhone serisinde ekranlarını piyasadaki diğer ürünlere kıyasla göreceli olarak büyütürken, Apple'ın kurucularından Steve Wozniak bu konuda eleştiride bulundu.

 

CNN Money'de yer alan habere göre Wozniak "Son üç yıldır büyük ekrana sahip bir iPhone piyasaya sürülmüş olsaydı, Apple akıllı telefon pazarında çok daha büyük bir paya sahip olabilirdi" dedi. Wozniak ayrıca, bu durum gerçekleşseydi Apple'ın Samsung ile daha iyi bir rekabet de sağlayacağını sözlerine ekledi. 





17:5913.938
Değişim :  1,42% |  194,98
Açılış :  13.912  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.801
En Yüksek
14.126
BIST En Aktif Hisseler17:59
ENERY 9,46 1.131.916.488 % 10,00  
SANFM 10,67 314.931.437 % 10,00  
ARMGD 146,30 648.661.745 % 10,00  
CEMAS 4,95 620.956.145 % 10,00  
BRKO 13,75 8.855.039 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2506 46,2874 % 0,19  
Euro 53,5271 53,6017 % -0,09  
Sterlin 61,8496 62,1596 % 10,19  
Frank 57,8976 58,1878 % 11,13  
Riyal 12,2955 12,3571 % 11,13  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 68,03 68,06 % 0,66  
Platin 1.711,67 1.731,23 % 0,66  
Paladyum 1.276,03 1.298,19 % 0,66  
Brent Pet. 86,79 86,79 % 0,66  
Altın Ons 4.219,10 4.219,65 % 0,66