Apple büyük ekran için geç kaldı!

11.11.2014 17:06

Son güncelleme : 11.11.2014 17:29



Apple kurucularından Steve Wozniak, şirketin büyük ekranlı iPhone'u piyasaya sunmak için 3 yıl geç kaldığını düşünüyor.

 



UZMANPARA


Apple son iPhone serisinde ekranlarını piyasadaki diğer ürünlere kıyasla göreceli olarak büyütürken, Apple'ın kurucularından Steve Wozniak bu konuda eleştiride bulundu.

 

CNN Money'de yer alan habere göre Wozniak "Son üç yıldır büyük ekrana sahip bir iPhone piyasaya sürülmüş olsaydı, Apple akıllı telefon pazarında çok daha büyük bir paya sahip olabilirdi" dedi. Wozniak ayrıca, bu durum gerçekleşseydi Apple'ın Samsung ile daha iyi bir rekabet de sağlayacağını sözlerine ekledi. 





13:1414.396
Değişim :  -0,99% |  -144,01
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.388
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler13:14
OSTIM 2,05 90.038.542 % 37,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
KTSKR 106,80 106.070.701 % 9,99  
GOODY 22,10 342.543.507 % 9,95  
BALSU 18,67 1.346.817.897 % 9,95  
13:14 Alış Satış %  
Dolar 46,4908 46,5040 % 0,06  
Euro 52,7612 52,7763 % -0,30  
Sterlin 61,0561 61,3621 % 8,78  
Frank 57,0798 57,3659 % 9,56  
Riyal 12,3540 12,4159 % 11,66  
13:14 Alış Satış %  
Gümüş ONS 60,94 61,01 % 0,66  
Platin 1.630,39 1.634,34 % 0,66  
Paladyum 1.217,54 1.221,05 % 0,66  
Brent Pet. 75,66 75,66 % 0,66  
Altın Ons 4.061,93 4.062,57 % 0,66