`Avrupa`nın gaz ihtiyacı artacak`

30.06.2016 10:59

Son güncelleme : 01.07.2016 08:51

Rus doğal gaz devi Gazprom`un CEO`su Alexei Miller, Avrupa`nın daha fazla gaza ihtiyacı olmasını bekliyor.



Rus doğal gaz devi Gazprom'un CEO'su Alexei Miller, Avrupa'ya doğal gaz ihracatının bu yılın ilk 6 yılda yüzde 14,2 arttığını ve artışın devam etmesini beklediklerini söyledi.

Meller, "Avrupa'nın ek gaz ithalat ihtiyacı 2025'e kadar 100 milyar metreküpten ve 2035'e kadar 150 milyar metreküpten az olmayacak" diye konuştu.





17:5914.331
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
SRVGY 2,94 43.530.175 % 5,56  
ZRGYO 17,99 122.351.322 % 1,02  
VBTYZ 28,00 69.293.655 % 0,00  
UNLU 13,49 122.974.810 % 0,00  
SELVA 2,03 83.188.664 % 0,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5095 46,5202 % 0,03  
Euro 52,9700 52,9794 % 0,24  
Sterlin 61,1203 61,4266 % 8,90  
Frank 57,1484 57,4348 % 9,69  
Riyal 12,3530 12,4149 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,05 57,12 % 0,66  
Platin 1.554,45 1.559,44 % 0,66  
Paladyum 1.164,57 1.169,58 % 0,66  
Brent Pet. 72,84 72,84 % 0,66  
Altın Ons 3.976,29 3.976,92 % 0,66