`Boğa piyasası görmeyi beklemiyorum`

27.01.2016 08:52

Son güncelleme : 27.01.2016 11:57

Ünlü yatırımcı Marc Faber, `Yaşamımın geri kalanında bir boğa piyasası görmeyi beklemiyorum` diye konuştu.



Kötümserliğiyle ün yapan Marc Faber, yeni bir boğa piyasası yaşanması halinde gelişmekte olan piyasaların ABD hisse senetlerinden daha iyi performans göstereceklerini, ancak yaşamının geri kalanında yeni bir boğa piyasası görmeyeceğine inandığını söyledi. 

Gloom, Boom & Doom Report'un yayıncısı ve editörü olan Faber, ETF.com tarafından düzenlenen konferansta yaptığı konuşmada Rusya ve Brezilya gibi bazı gelişmekte olan ekonomilerde bir toparlanma potansiyeli gördüğünü de ifade etti.





18:0013.745
Değişim :  0,02% |  2,75
Açılış :  13.725  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.600
En Yüksek
13.836
BIST En Aktif Hisseler18:00
BRKO 12,32 12.024.640 % 10,00  
EMPAE 158,50 457.339.637 % 9,99  
ATATR 19,37 1.622.798.539 % 9,99  
ANGEN 12,11 172.696.202 % 9,99  
KNFRT 14,65 200.354.102 % 9,98  
18:00 Alış Satış %  
Dolar 46,1420 46,1687 % 0,09  
Euro 53,3701 53,4333 % 0,30  
Sterlin 61,5614 61,8700 % 9,68  
Frank 57,6088 57,8976 % 10,58  
Riyal 12,2679 12,3294 % 10,88  
18:00 Alış Satış %  
Gümüş ONS 63,20 63,28 % 0,66  
Platin 1.658,54 1.661,78 % 0,66  
Paladyum 1.223,26 1.236,62 % 0,66  
Brent Pet. 95,23 95,23 % 0,66  
Altın Ons 4.066,40 4.067,01 % 0,66