`Boğa piyasası görmeyi beklemiyorum`

27.01.2016 08:52

Son güncelleme : 27.01.2016 11:57

Ünlü yatırımcı Marc Faber, `Yaşamımın geri kalanında bir boğa piyasası görmeyi beklemiyorum` diye konuştu.



Kötümserliğiyle ün yapan Marc Faber, yeni bir boğa piyasası yaşanması halinde gelişmekte olan piyasaların ABD hisse senetlerinden daha iyi performans göstereceklerini, ancak yaşamının geri kalanında yeni bir boğa piyasası görmeyeceğine inandığını söyledi. 

Gloom, Boom & Doom Report'un yayıncısı ve editörü olan Faber, ETF.com tarafından düzenlenen konferansta yaptığı konuşmada Rusya ve Brezilya gibi bazı gelişmekte olan ekonomilerde bir toparlanma potansiyeli gördüğünü de ifade etti.





17:5914.331
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4985 46,5335 % 0,06  
Euro 52,9398 53,0204 % 0,32  
Sterlin 61,1434 61,4499 % 8,94  
Frank 57,1801 57,4667 % 9,75  
Riyal 12,3530 12,4149 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,55 57,61 % 0,66  
Platin 1.571,39 1.576,87 % 0,66  
Paladyum 1.174,45 1.178,79 % 0,66  
Brent Pet. 72,99 72,99 % 0,66  
Altın Ons 3.996,16 3.996,79 % 0,66