Dördüncü GSM firması yolda!

09.06.2016 08:34

Son güncelleme : 09.06.2016 11:54

NETGSM Bilgi Teknolojileri A.Ş. Türkiye`nin dördüncü GSM operatörü olmaya hazırlanıyor.



BTK'dan kurul kararı alan NETGSM, bu belgeyle Türkiye'de baz istasyonu hariç kendi alt yapısıyla kendi SİM kartını çıkarma yetkisi alan ilk mobil işletmeci olarak kendi adına abonelik sözleşmesi imzalayabilecek dördüncü GSM firması oldu. NETGSM Bilgi Teknolojileri A.Ş. Türkiye'nin dördüncü GSM operatörü olmaya hazırlanıyor.

NETGSM Yönetim Kurulu Başkanı Adem Öcal, İlk etapta mevcut alt yapılarına ilave olarak, 30 milyon liralık yatırım yapmayı ve 1000 personele çıkmayı planladıklarını belirtti. Öcal, 0510 ile başlayan hatlar ve diğer mobil işletmelerden taşıyacakları numaralarla, 1 yıl içinde 1 milyon aboneyle 360 milyon TL ciroya ulaşmayı, 5 yıl içinde ise global bir teknoloji firması olmayı hedeflediklerini aktardı.

Akşam'ın haberine göre, temel hedeflerinin 2016 yılı sonu itibarıyla piyasaya girmek olduğunu söyleyen Adem Öcal, Turkcell baz istasyonunu kullanarak hizmet vereceklerini vurguladı.





17:5913.742
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  13.900  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.714
En Yüksek
13.935
BIST En Aktif Hisseler17:59
ATATP 248,10 887.418.392 % 0,81  
YAPRK 13,00 47.004.426 % 0,42  
VANGD 84,50 11.356.126 % 0,00  
SANFM 9,78 160.538.231 % 0,00  
MMCAS 59,65 1.544.024 % 0,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,1322 46,1437 % 0,04  
Euro 53,3485 53,3600 % 0,14  
Sterlin 61,6678 61,9769 % 9,87  
Frank 57,6901 57,9793 % 10,73  
Riyal 12,2620 12,3235 % 10,83  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,05 65,12 % 0,66  
Platin 1.682,37 1.686,31 % 0,66  
Paladyum 1.212,16 1.216,31 % 0,66  
Brent Pet. 91,22 91,22 % 0,66  
Altın Ons 4.207,25 4.207,82 % 0,66