Fed`den Asya`dan gelen dolarlar için karantina önlemi

07.03.2020 10:07

Son güncelleme : 09.03.2020 10:21

ABD Merkez Bankası, yeni tip koronavirüsü (Kovid-19) ile mücadele kapsamında, Asya`dan gelen dolarları karantinaya almaya başladı.



AA

Kovid-19 salgını dünya genelinde hızla yayılmaya devam ederken, Fed de virüsün yayılmasını engellemek amacıyla Asya'dan ülkeye dönen dolarlara yönelik  21 Şubat itibarıyla yeni bir tedbir uygulamaya koydu.

AA muhabirinin Fed'den edindiği bilgiye göre, banka Asya'dan gelen dolarları ülkede yeniden kullanıma sunmadan önce karantinaya almaya başladı.

Bu kapsamda, Fed şubelerinin Asya'dan ülkeye dönen dolarları finansal kurumlara dağıtmadan önce 7 ile 10 gün arasında önlem olarak tuttuğu aktarıldı.  Uygulamanın ne zamana kadar süreceği ise belirtilmedi.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5911 46,6600 % 0,20  
Euro 53,0727 53,1528 % 0,16  
Sterlin 61,3183 61,6257 % 9,25  
Frank 57,3775 57,6651 % 10,13  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,10 59,20 % 0,66  
Platin 1.614,06 1.634,18 % 0,66  
Paladyum 1.202,96 1.218,33 % 0,66  
Brent Pet. 73,18 73,18 % 0,66  
Altın Ons 4.088,74 4.089,35 % 0,66