Felaket tellallarına kötü haberimiz var

04.11.2014 14:32

Son güncelleme : 04.11.2014 14:32



Başbakan Davutoğlu, enflasyon çift haneye çıkar diye felaket tellallığı yapanlar olduğunu belirterek, "Onlara kötü bir haberimiz var, enflasyon gittikçe artan bır hızla düşecek" dedi.



Başbakan Ahmet Davutoğlu'ndan enflasyonla ilgili değerlendirme geldi. Partisinin grup toplantısında konuşan Davutoğlu, "Ülkede enflasyon tekrar çift haneli rakamlara çıkar diye bir felaket tellallığı yapanlar ve böyle bir karamsar tablo için neredeyse bütün enerjilerini sarf edenlere kötü bir haberimiz var; İnşallah bu ülke, bir daha onların dönemlerinde olduğu gibi iki, üç haneli enflasyonlarla yönetilmeyecek.
 

Ve enflasyon da önümüzdeki dönemde gittikçe artan bir hızla düşecek" dedi. Enflasyon Ekim ayında yıllık bazda yüzde 8,96 düzeyinde gerçekleşmişti.





18:0013.745
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  13.725  
Önceki Kapanış :  13.745  
En Düşük
13.600
En Yüksek
13.836
BIST En Aktif Hisseler18:00
BRKO 12,32 12.024.640 % 10,00  
EMPAE 158,50 457.339.637 % 9,99  
ATATR 19,37 1.622.798.539 % 9,99  
ANGEN 12,11 172.696.202 % 9,99  
KNFRT 14,65 200.354.102 % 9,98  
18:00 Alış Satış %  
Dolar 46,1446 46,1608 % 0,07  
Euro 53,3931 53,4185 % 0,27  
Sterlin 61,6074 61,9162 % 9,76  
Frank 57,6593 57,9483 % 10,67  
Riyal 12,2679 12,3294 % 10,88  
18:00 Alış Satış %  
Gümüş ONS 63,46 63,53 % 0,66  
Platin 1.666,01 1.669,21 % 0,66  
Paladyum 1.240,77 1.245,76 % 0,66  
Brent Pet. 94,73 94,73 % 0,66  
Altın Ons 4.072,28 4.072,90 % 0,66