Felaket tellallarına kötü haberimiz var

04.11.2014 14:32

Son güncelleme : 04.11.2014 14:32



Başbakan Davutoğlu, enflasyon çift haneye çıkar diye felaket tellallığı yapanlar olduğunu belirterek, "Onlara kötü bir haberimiz var, enflasyon gittikçe artan bır hızla düşecek" dedi.



Başbakan Ahmet Davutoğlu'ndan enflasyonla ilgili değerlendirme geldi. Partisinin grup toplantısında konuşan Davutoğlu, "Ülkede enflasyon tekrar çift haneli rakamlara çıkar diye bir felaket tellallığı yapanlar ve böyle bir karamsar tablo için neredeyse bütün enerjilerini sarf edenlere kötü bir haberimiz var; İnşallah bu ülke, bir daha onların dönemlerinde olduğu gibi iki, üç haneli enflasyonlarla yönetilmeyecek.
 

Ve enflasyon da önümüzdeki dönemde gittikçe artan bir hızla düşecek" dedi. Enflasyon Ekim ayında yıllık bazda yüzde 8,96 düzeyinde gerçekleşmişti.





14:3214.354
Değişim :  -1,28% |  -185,88
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.345
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler14:32
OSTIM 2,05 135.413.537 % 37,00  
RTALB 3,74 216.402.289 % 10,00  
ATEKS 125,40 1.994.916 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
KTSKR 106,80 162.191.490 % 9,99  
14:32 Alış Satış %  
Dolar 46,4949 46,4999 % 0,06  
Euro 52,7651 52,7788 % -0,29  
Sterlin 61,0101 61,3159 % 8,70  
Frank 57,0386 57,3245 % 9,48  
Riyal 12,3500 12,4119 % 11,62  
14:32 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,85 59,92 % 0,66  
Platin 1.614,21 1.618,72 % 0,66  
Paladyum 1.198,62 1.202,13 % 0,66  
Brent Pet. 75,43 75,43 % 0,66  
Altın Ons 4.044,31 4.044,89 % 0,66