İngiltere`de kömür yakıtlı santraller kapanacak

09.11.2016 15:40

Son güncelleme : 09.11.2016 16:29

İngiltere`de hükümet kömür yakıtlı santralleri 2025`e kadar kapatacak.



İngiltere'de hükümet, kömür yakıtlı enerji santrallerinin 2025 yılına kadar nasıl kapatılmalarına dair planlarını kamuoyunun tartışmasına açtı.

2025'te tamamen kapatılmaları öngörülen santrallerin, 2023'den sonra kullanılmayabilecekleri de ifade edildi. Hükümetin ortaya koyduğu planlar 1 Şubat 2017'ye kadar tartışmaya açık olacak. 

İngiltere'de kömür yakıtlı santraller geçen yıl ülkenin enerji ihtiyacının yüzde 25'ini karşıladılar. Ancak hükümet, iklim değişikliği ile mücadele hedeflerinin yakalanması için bu santralleri kapatmak istiyor.





17:5914.331
Değişim :  -1,43% |  -208,40
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4994 46,5261 % 0,04  
Euro 52,9069 52,9931 % 0,27  
Sterlin 61,1110 61,4173 % 8,88  
Frank 57,1413 57,4278 % 9,68  
Riyal 12,3530 12,4149 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 56,77 56,84 % 0,66  
Platin 1.559,25 1.565,85 % 0,66  
Paladyum 1.167,31 1.172,11 % 0,66  
Brent Pet. 73,16 73,16 % 0,66  
Altın Ons 3.979,12 3.979,69 % 0,66