İngiltere`de kömür yakıtlı santraller kapanacak

09.11.2016 15:40

Son güncelleme : 09.11.2016 16:29

İngiltere`de hükümet kömür yakıtlı santralleri 2025`e kadar kapatacak.



İngiltere'de hükümet, kömür yakıtlı enerji santrallerinin 2025 yılına kadar nasıl kapatılmalarına dair planlarını kamuoyunun tartışmasına açtı.

2025'te tamamen kapatılmaları öngörülen santrallerin, 2023'den sonra kullanılmayabilecekleri de ifade edildi. Hükümetin ortaya koyduğu planlar 1 Şubat 2017'ye kadar tartışmaya açık olacak. 

İngiltere'de kömür yakıtlı santraller geçen yıl ülkenin enerji ihtiyacının yüzde 25'ini karşıladılar. Ancak hükümet, iklim değişikliği ile mücadele hedeflerinin yakalanması için bu santralleri kapatmak istiyor.





18:0514.827
Değişim :  2,82% |  406,20
Açılış :  14.454  
Önceki Kapanış :  14.421  
En Düşük
14.454
En Yüksek
14.827
BIST En Aktif Hisseler18:05
SELEC 164,10 2.252.388.860 % 9,99  
BRMEN 14,86 22.115.391 % 9,99  
ATEKS 143,30 12.257.713 % 9,98  
SANEL 61,70 35.498.751 % 9,98  
YAYLA 27,34 40.978.669 % 9,98  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4422 46,4483 % 0,19  
Euro 53,2389 53,2548 % -0,45  
Sterlin 61,0691 61,3752 % 8,80  
Frank 57,4172 57,7050 % 10,21  
Riyal 12,3063 12,3680 % 11,23  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,98 66,05 % 0,66  
Platin 1.704,83 1.708,25 % 0,66  
Paladyum 1.284,09 1.289,15 % 0,66  
Brent Pet. 78,36 78,36 % 0,66  
Altın Ons 4.228,06 4.228,70 % 0,66