İran`dan bankacılık için işbirliği önerisi

23.01.2016 11:07

Son güncelleme : 25.01.2016 09:20

İran’a uygulanan ambargonun kaldırılması ardından bu ülkeyle iş fırsatlarını masaya yatıran konferans Antalya’da başladı.



İran İslam Cumhuriyeti Ankara Büyükelçisi Ali Rıza Bikdeli, Türkiye ile İran arasındaki işbirliğinin bölge ülke ve halklarının yararına olacağını belirterek, “Bu birliktelik sadece enerji alanında değil, tarım, bankacılık, turizm sektörlerinde de geliştirilebilir” dedi.

Dünya'dan Fikri Cindoruk'un haberine göre,Türk ve İran Enerji Ekonomisi Dernekleri tarafından desteklenen ‘Ambargo sonrası İran: Yeni iş, yeni enerji, yeni fırsatlar’ başlıklı konferans Antalya’da başladı.
 
Boğaziçi Üniversitesi Enerji Politikaları Araştırma Merkezi (EPAM) ve Türk Enerji Ekonomisi Derneği Başkanı Prof. Dr. Gürkan Kumbaroğlu yaptığı konuşmada, İran’a 35 yıldır uygulanan ambargonun kaldırılmasından sonra düzenlenen ilk toplantının Antalya’da gerçekleştirildiğini bildirdi. Toplantıya 10 ülke





17:5913.938
Değişim :  1,42% |  194,98
Açılış :  13.912  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.801
En Yüksek
14.126
BIST En Aktif Hisseler17:59
ENERY 9,46 1.131.916.488 % 10,00  
SANFM 10,67 314.931.437 % 10,00  
ARMGD 146,30 648.661.745 % 10,00  
CEMAS 4,95 620.956.145 % 10,00  
BRKO 13,75 8.855.039 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2506 46,2874 % 0,19  
Euro 53,5271 53,6017 % -0,09  
Sterlin 61,8496 62,1596 % 10,19  
Frank 57,8976 58,1878 % 11,13  
Riyal 12,2955 12,3571 % 11,13  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 68,03 68,06 % 0,66  
Platin 1.711,67 1.731,23 % 0,66  
Paladyum 1.276,03 1.298,19 % 0,66  
Brent Pet. 86,79 86,79 % 0,66  
Altın Ons 4.219,10 4.219,65 % 0,66