İşçi çıkarmaya devam edecek

20.11.2014 10:32

Son güncelleme : 20.11.2014 10:32



Dünyanın en büyük bira üreticisi Anheuser-Busch InBev, ABD'de çalışan sayısını azaltmaya devam edeceğini bildirdi.



Anheuser-Busch InBev, ABD'deki satış birinimin zayıf 3. çeyrek sonuçları açıklamasının ardından burada çalışan sayısını azaltmaya devam ettiğini bildirdi.


Anheuser-Busch InBev, işten çıkardığı çalışan sayısına ilişkin net bir bilgi vermekten ise kaçındı. Anheuser-Busch InBev'in ABD'de 15 bin çalışanı bulunuyor.




17:5914.446
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.359  
Önceki Kapanış :  14.446  
En Düşük
14.252
En Yüksek
14.509
BIST En Aktif Hisseler17:59
TURSG 6,65 480.226.365 % 106,20  
KERVN 6,82 14.064.002 % 10,00  
DGGYO 34,54 7.485.708 % 10,00  
ATEKS 107,80 4.785.335 % 10,00  
KNFRT 15,29 35.874.230 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2877 46,3072 % 0,04  
Euro 53,6388 53,7355 % 0,09  
Sterlin 61,8830 62,1932 % 10,25  
Frank 58,0782 58,3693 % 11,48  
Riyal 12,3034 12,3651 % 11,20  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 69,46 69,52 % 0,66  
Platin 1.755,91 1.760,04 % 0,66  
Paladyum 1.329,78 1.334,70 % 0,66  
Brent Pet. 83,28 83,28 % 0,66  
Altın Ons 4.313,65 4.314,29 % 0,66