İşçi çıkarmaya devam edecek

20.11.2014 10:32

Son güncelleme : 20.11.2014 10:32



Dünyanın en büyük bira üreticisi Anheuser-Busch InBev, ABD'de çalışan sayısını azaltmaya devam edeceğini bildirdi.



Anheuser-Busch InBev, ABD'deki satış birinimin zayıf 3. çeyrek sonuçları açıklamasının ardından burada çalışan sayısını azaltmaya devam ettiğini bildirdi.


Anheuser-Busch InBev, işten çıkardığı çalışan sayısına ilişkin net bir bilgi vermekten ise kaçındı. Anheuser-Busch InBev'in ABD'de 15 bin çalışanı bulunuyor.




12:1614.417
Değişim :  -0,85% |  -122,94
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.399
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler12:14
OSTIM 2,10 61.002.154 % 40,35  
KTSKR 106,80 103.674.537 % 9,99  
GOODY 22,10 332.857.541 % 9,95  
BALSU 18,67 1.190.355.311 % 9,95  
BRMEN 21,72 15.337.426 % 9,92  
12:14 Alış Satış %  
Dolar 46,4918 46,5033 % 0,06  
Euro 52,7905 52,7984 % -0,26  
Sterlin 61,1496 61,4561 % 8,95  
Frank 57,1168 57,4031 % 9,63  
Riyal 12,3513 12,4132 % 11,64  
12:14 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,24 61,31 % 0,66  
Platin 1.635,36 1.639,86 % 0,66  
Paladyum 1.222,29 1.224,89 % 0,66  
Brent Pet. 75,54 75,54 % 0,66  
Altın Ons 4.076,68 4.077,32 % 0,66