Kapasite kullanım oranı arttı!

24.11.2015 14:40

Son güncelleme : 25.11.2015 09:01

Kapasite kullanım oranı Kasım`da yüzde 0.4 puan artarak, yüzde 75,9 oldu.



2015 yılı Kasım ayında imalat sanayi genelinde kapasite kullanım oranı, bir önceki aya göre 0,4 puan artarak yüzde 75,9 seviyesinde gerçekleşti.

Merkez Bankası'ndan yapılan açıklamaya göre, İmalat sanayi genelinde mevsimsel etkilerden arındırılmış kapasite kullanım oranı bir önceki aya göre 0,4 puan artarak yüzde 75,1 seviyesinde geldi.





13:4714.399
Değişim :  -0,97% |  -141,08
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.385
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler13:47
OSTIM 2,05 103.732.588 % 37,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
KTSKR 106,80 107.961.168 % 9,99  
GOODY 22,10 344.697.771 % 9,95  
BALSU 18,67 1.347.840.957 % 9,95  
13:47 Alış Satış %  
Dolar 46,4951 46,5001 % 0,06  
Euro 52,7643 52,7732 % -0,30  
Sterlin 61,0395 61,3454 % 8,75  
Frank 57,0860 57,3721 % 9,57  
Riyal 12,3537 12,4156 % 11,66  
13:47 Alış Satış %  
Gümüş ONS 60,54 60,61 % 0,66  
Platin 1.619,09 1.623,43 % 0,66  
Paladyum 1.206,75 1.208,34 % 0,66  
Brent Pet. 75,43 75,43 % 0,66  
Altın Ons 4.056,16 4.056,65 % 0,66