New York Borsası elektronik işleme geçiyor

19.03.2020 09:36

Son güncelleme : 19.03.2020 12:13

New York Borsası pazartesi gününden itibaren tamamen elektronik işleme geçiyor.



New York Borsası (NYSE) corona virüs salgınının yayılmasının yavaşlatılması çabaları çerçevesinde pazartesi gününden itibaren seans salonlarını geçici olarak kapatma ve tamamen elektronik işleme geçme kararı aldı.

Yapılan açıklamaya göre New York'ta bulunan hisse senedi ve Amerikan opsiyonları işlem salonları ile San Francisco'daki Arca opsiyonları işlem salonları kapatılacak.




17:5914.331
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  0  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
0
En Yüksek
0
BIST En Aktif Hisseler17:59
SRVGY 2,94 43.530.175 % 5,56  
ZRGYO 17,99 122.351.322 % 1,02  
PENTA 14,07 31.237.377 % 0,00  
QUAGR 3,82 196.647.052 % 0,00  
MERCN 25,26 120.266.443 % 0,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5098 46,5204 % 0,03  
Euro 52,9455 52,9598 % 0,20  
Sterlin 61,0924 61,3987 % 8,85  
Frank 57,1343 57,4207 % 9,67  
Riyal 12,3535 12,4154 % 11,66  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 56,84 56,91 % 0,66  
Platin 1.552,26 1.557,85 % 0,66  
Paladyum 1.163,03 1.167,54 % 0,66  
Brent Pet. 73,14 73,14 % 0,66  
Altın Ons 3.981,04 3.981,67 % 0,66