New York Borsası elektronik işleme geçiyor

19.03.2020 09:36

Son güncelleme : 19.03.2020 12:13

New York Borsası pazartesi gününden itibaren tamamen elektronik işleme geçiyor.



New York Borsası (NYSE) corona virüs salgınının yayılmasının yavaşlatılması çabaları çerçevesinde pazartesi gününden itibaren seans salonlarını geçici olarak kapatma ve tamamen elektronik işleme geçme kararı aldı.

Yapılan açıklamaya göre New York'ta bulunan hisse senedi ve Amerikan opsiyonları işlem salonları ile San Francisco'daki Arca opsiyonları işlem salonları kapatılacak.




18:0013.745
Değişim :  0,02% |  2,75
Açılış :  13.725  
Önceki Kapanış :  13.742  
En Düşük
13.600
En Yüksek
13.836
BIST En Aktif Hisseler18:00
BRKO 12,32 12.024.640 % 10,00  
EMPAE 158,50 457.339.637 % 9,99  
ATATR 19,37 1.622.798.539 % 9,99  
ANGEN 12,11 172.696.202 % 9,99  
KNFRT 14,65 200.354.102 % 9,98  
18:00 Alış Satış %  
Dolar 46,1495 46,1613 % 0,07  
Euro 53,3739 53,5148 % 0,45  
Sterlin 61,5706 61,8792 % 9,70  
Frank 57,6160 57,9048 % 10,59  
Riyal 12,2679 12,3294 % 10,88  
18:00 Alış Satış %  
Gümüş ONS 63,80 63,88 % 0,66  
Platin 1.666,96 1.670,92 % 0,66  
Paladyum 1.233,28 1.237,82 % 0,66  
Brent Pet. 95,10 95,10 % 0,66  
Altın Ons 4.080,68 4.081,27 % 0,66