Otomotiv devlerinden corona virüs kararı

28.03.2020 13:37

Son güncelleme : 30.03.2020 12:59

Dört otomotiv şirketi, Kuzey Amerika’da corona virüs (Covid-19) nedeniyle kapatma kararı aldıkları fabrikaların tekrar açılması için çalışmalar yapıyor. Fabrikaların, Nisan ayının ortasında yeniden faaliyete geçmesinin planlandığı aktarıldı.



DHA

Kuzey Amerika’da faaliyet gösteren Ford, Fiat Chrysler, Honda ve Toyota şirketleri, corona virüsten çalışanları korumak için fabrikalarda üretimi durdurma kararı aldı. ABD medyasında yer alan haberde, söz konusu şirketlerin fabrikalarda tekrar üretimin başlaması için adımlar attığını duyurdu.

Haberde, Ford’un 6 Nisan’da Meksika’da bulunan bir fabrikada, ardından 14 Nisan’da ABD’deki dört fabrikada tekrar üretime başlamayı planladığı duyuruldu. Honda’nın ABD ve Kanada’daki fabrikalarında 7 Nisan’da; Toyota’nın Kuzey Amerika’daki fabrikalarında 20 Nisan’da üretime başlamayı hedeflediği ifade edildi.

Öte yandan, Fiat Chrysler’in ABD ve Kanada’da, fabrikaların bulunduğu eyaletlerin kısıtlamalarına bağlı olarak 14 Nisan’da üretime başlamayı planladığı belirtildi.




17:5913.938
Değişim :  1,42% |  194,98
Açılış :  13.912  
Önceki Kapanış :  13.744  
En Düşük
13.801
En Yüksek
14.126
BIST En Aktif Hisseler17:59
ENERY 9,46 1.131.916.488 % 10,00  
SANFM 10,67 314.931.437 % 10,00  
ARMGD 146,30 648.661.745 % 10,00  
CEMAS 4,95 620.956.145 % 10,00  
BRKO 13,75 8.855.039 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2506 46,2874 % 0,19  
Euro 53,5271 53,6017 % -0,09  
Sterlin 61,8496 62,1596 % 10,19  
Frank 57,8976 58,1878 % 11,13  
Riyal 12,2955 12,3571 % 11,13  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 68,03 68,06 % 0,66  
Platin 1.711,67 1.731,23 % 0,66  
Paladyum 1.276,03 1.298,19 % 0,66  
Brent Pet. 86,79 86,79 % 0,66  
Altın Ons 4.219,10 4.219,65 % 0,66