8 milyon TL`lik tesis yatırımıyla ulusal marka olma yolunda!

21.09.2016 15:44

Son güncelleme : 22.09.2016 11:14

8 milyon TL`lik yeni tesis yatırımıyla birlikte kapasitesini yüzde 30 büyüten Başyazıcı Et Ürünleri, gıda tesislerine yaptığı yatırımın ardından doğduğu Kayseri`den tüm ülkeye açılma kararı aldı.



Pastırma, sucuk, kavurma,  salam, füme dil, jambon, sosis ve yeni geliştirilecek ürünlerden oluşan geniş ürün gamıyla Kayseri şehrinin köklü markası Başyazıcı, bundan böyle başta İstanbul olmak üzere tüm Türkiye'de büyüyecek.

Başyazıcı Grubu’nun amiral markası Başyazıcı Et Ürünleri, gıda tesislerine yaptığı yatırımın ardından doğduğu Kayseri'den tüm ülkeye açılma kararı aldı.

Türkiye’nin ulusal markası olma hedefiyle yola çıkan, Kayseri’nin en iyi markalarından olan Başyazıcı Et Ürünleri; Başyazıcı Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mahmut Başyazıcıoğlu önderliğinde yenilenen güçlü kadrosu, son teknoloji ve İslami usullere uygun üretim yapılan modern tesisleriyle, 2016 yılı sonu itibariyle büyümesini başta İstanbul’da olmak üzere bütün Anadolu’da ve tüm satış kanallarında yer almayı planlamıştır.

Tüketicinin ihtiyacına göre yeni ve özel ürünleri de portföyüne ekleyecek olan Başyazıcı Et Ürünleri, ülke çapında büyüme kararı ve Türkiye’nin markası olma ideali ile ilgili bilgi verdi. Başyazıcı Grubu Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mahmut Başyazıcıoğlu, hedeflerini doğdukları şehir olan Kayseri dışına taşımak ve ulusal bir marka oluşturmak üzere planladıklarını söyledi.

Başyazıcıoğlu; "Önce üretim tesisimizi yeniledik, inşaat çalışmaları tamamlandı. 8 milyon TL'lik yeni tesis yatırımıyla birlikte kapasitemizi yüzde 30  büyütmüş olduk. Bu gelişmelerin gücüyle tüketiciye geleneksel lezzetlerimizi, geniş ürün yelpazemizi sunacağız ve kaliteli ürünlerimize tüketicinin her yerde rahatça ulaşabilmesini sağlayacağız.

Şu an 19 şehirde 22 bayi ile tüketicilerimize hizmet vermekteyiz. Bir yıl içinde 38 şehirde toplam 55 adet bayi ile hizmet vermeyi hedefliyoruz. Tüm zincir marketlerde yer almak, Türkiye’nin tercih ettiği catering ve fast food markalarında ürünlerimizin tüketiliyor olmasını istiyoruz. Müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarına yüksek önem göstererek, bir Anadolu markası olduğumuzu unutmadan Anadolu’ya yaptığımız yatırımlara devam ediyoruz ve müşteri memnuniyetine duyduğumuz titizlik misyonuyla çalışıyoruz" diye konuştu.





18:052.372
Değişim :  -0,89% |  -21,26
Açılış :  2.390  
Önceki Kapanış :  2.394  
En Yüksek
2.407
En Düşük
2.372
imkb grafik
BIST En Aktif Hisseler18:05
KAPLM 66,00 17.284.097 % 10,00  
IMASM 46,90 20.055.587 % 9,99  
PRKAB 34,86 91.325.170 % 9,97  
DAGHL 23,68 1.934.818 % 9,94  
NUGYO 6,20 119.932.091 % 9,93  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 15,8707 15,8722 % 0,19  
Euro 16,7472 16,8415 % 0,03  
Sterlin 19,8524 19,9519 % 0,55  
Frank 16,2875 16,3856 % 0,20  
Riyal 4,2356 4,2568 % 0,36  
18:05 Alış Satış %  
Altın Ons 1.847 1.847 4,59  
Altın Gr. 945 945 4,67  
Cumhuriyet 6.237 6.331 -18,00  
Tam 6.205 6.361 -40,28  
Yarım 2.999 3.077 -19,49  
Çeyrek 1.504 1.539 -9,75  
Gümüş.Ons 21,74 21,77 -0,17  
Gümüş Gr. 11,14 11,15 -0,05  
B. Petrol 113 113 0,86