ABD`de 40 bin Verizon çalışanı greve hazırlanıyor

12.04.2016 09:02

Son güncelleme : 12.04.2016 09:56

ABD`de Verizon Communications`ın 40 bin çalışanı yarın grevegitmeye hazırlanıyor.



Çalışanlar, toplu sözleşme görüşmelerinde uzlaşmaya varılamaması nedeniyle greve gidecekler. 
   
Verizon çalışanlarının örgütlü olduğunu Communications Workers of America ve International Brotherhood of Electrical Workers tarafından yapılan çağrı ile 2011 yılında gerçekleşen grev 2 hafta sürmüştü.





18:0514.540
Değişim :  -1,29% |  -190,04
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.730  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4726 46,4873 % 0,05  
Euro 52,9152 52,9287 % -0,40  
Sterlin 61,1271 61,4335 % 8,91  
Frank 57,2368 57,5237 % 9,86  
Riyal 12,3384 12,4002 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,91 61,98 % 0,66  
Platin 1.664,74 1.669,42 % 0,66  
Paladyum 1.233,54 1.237,56 % 0,66  
Brent Pet. 77,03 77,03 % 0,66  
Altın Ons 4.127,47 4.128,10 % 0,66