ABD`de 40 bin Verizon çalışanı greve hazırlanıyor

12.04.2016 09:02

Son güncelleme : 12.04.2016 09:56

ABD`de Verizon Communications`ın 40 bin çalışanı yarın grevegitmeye hazırlanıyor.



Çalışanlar, toplu sözleşme görüşmelerinde uzlaşmaya varılamaması nedeniyle greve gidecekler. 
   
Verizon çalışanlarının örgütlü olduğunu Communications Workers of America ve International Brotherhood of Electrical Workers tarafından yapılan çağrı ile 2011 yılında gerçekleşen grev 2 hafta sürmüştü.





17:5914.274
Değişim :  0,10% |  14,27
Açılış :  14.262  
Önceki Kapanış :  14.260  
En Düşük
14.147
En Yüksek
14.359
BIST En Aktif Hisseler17:59
RALYH 158,40 546.944.463 % 10,00  
ZEDUR 10,12 26.216.651 % 10,00  
VSNMD 99,20 698.108.571 % 9,98  
VESTL 26,04 397.483.996 % 9,97  
BIGEN 82,75 122.198.978 % 9,97  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,6196 46,6257 % 0,13  
Euro 53,1409 53,1549 % 0,17  
Sterlin 61,3509 61,6584 % 9,31  
Frank 57,4023 57,6900 % 10,18  
Riyal 12,3716 12,4336 % 11,82  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 59,29 59,35 % 0,66  
Platin 1.633,34 1.637,51 % 0,66  
Paladyum 1.217,76 1.221,04 % 0,66  
Brent Pet. 72,54 72,54 % 0,66  
Altın Ons 4.085,03 4.085,61 % 0,66