ABD`de 40 bin Verizon çalışanı greve hazırlanıyor

12.04.2016 09:02

Son güncelleme : 12.04.2016 09:56

ABD`de Verizon Communications`ın 40 bin çalışanı yarın grevegitmeye hazırlanıyor.



Çalışanlar, toplu sözleşme görüşmelerinde uzlaşmaya varılamaması nedeniyle greve gidecekler. 
   
Verizon çalışanlarının örgütlü olduğunu Communications Workers of America ve International Brotherhood of Electrical Workers tarafından yapılan çağrı ile 2011 yılında gerçekleşen grev 2 hafta sürmüştü.





17:5914.331
Değişim :  -1,43% |  -208,40
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4884 46,5012 % 0,06  
Euro 52,8558 52,8784 % -0,10  
Sterlin 61,0646 61,3707 % 8,80  
Frank 57,0921 57,3783 % 9,59  
Riyal 12,3533 12,4153 % 11,66  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,63 58,70 % 0,66  
Platin 1.585,55 1.589,91 % 0,66  
Paladyum 1.172,91 1.177,06 % 0,66  
Brent Pet. 74,09 74,09 % 0,66  
Altın Ons 4.004,70 4.005,34 % 0,66