ABD`de 40 bin Verizon çalışanı greve hazırlanıyor

12.04.2016 09:02

Son güncelleme : 12.04.2016 09:56

ABD`de Verizon Communications`ın 40 bin çalışanı yarın grevegitmeye hazırlanıyor.



Çalışanlar, toplu sözleşme görüşmelerinde uzlaşmaya varılamaması nedeniyle greve gidecekler. 
   
Verizon çalışanlarının örgütlü olduğunu Communications Workers of America ve International Brotherhood of Electrical Workers tarafından yapılan çağrı ile 2011 yılında gerçekleşen grev 2 hafta sürmüştü.





17:5814.260
Değişim :  -0,50% |  -71,46
Açılış :  14.450  
Önceki Kapanış :  14.331  
En Düşük
14.212
En Yüksek
14.583
BIST En Aktif Hisseler17:58
GLBMD 14,33 38.440.888 % 9,98  
PRZMA 47,66 581.036.750 % 9,97  
SNICA 4,54 559.913.892 % 9,93  
BIGEN 75,25 123.486.003 % 9,93  
BALSU 20,52 2.606.504.134 % 9,91  
17:58 Alış Satış %  
Dolar 46,5063 46,5212 % 0,03  
Euro 53,0010 53,0361 % 0,35  
Sterlin 61,1812 61,4879 % 9,00  
Frank 57,2120 57,4988 % 9,82  
Riyal 12,3409 12,4028 % 11,54  
17:58 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,38 58,44 % 0,66  
Platin 1.609,11 1.613,64 % 0,66  
Paladyum 1.189,70 1.194,33 % 0,66  
Brent Pet. 75,06 75,06 % 0,66  
Altın Ons 4.030,41 4.031,05 % 0,66