ABD`de 40 bin Verizon çalışanı greve hazırlanıyor

12.04.2016 09:02

Son güncelleme : 12.04.2016 09:56

ABD`de Verizon Communications`ın 40 bin çalışanı yarın grevegitmeye hazırlanıyor.



Çalışanlar, toplu sözleşme görüşmelerinde uzlaşmaya varılamaması nedeniyle greve gidecekler. 
   
Verizon çalışanlarının örgütlü olduğunu Communications Workers of America ve International Brotherhood of Electrical Workers tarafından yapılan çağrı ile 2011 yılında gerçekleşen grev 2 hafta sürmüştü.





18:0514.730
Değişim :  -0,03% |  -4,85
Açılış :  14.791  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.698
En Yüksek
14.871
BIST En Aktif Hisseler18:05
SERNT 11,22 505.711.752 % 10,00  
MOGAN 13,97 287.419.618 % 10,00  
PAMEL 92,40 156.582.151 % 10,00  
ESCOM 6,60 559.904.893 % 10,00  
SOKE 18,37 270.713.617 % 10,00  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4560 46,4688 % 0,05  
Euro 53,1788 53,1915 % -0,21  
Sterlin 61,3699 61,6776 % 9,34  
Frank 57,2990 57,5862 % 9,98  
Riyal 12,3294 12,3912 % 11,44  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,79 65,85 % 0,66  
Platin 1.678,23 1.679,48 % 0,66  
Paladyum 1.258,54 1.262,78 % 0,66  
Brent Pet. 77,49 77,49 % 0,66  
Altın Ons 4.189,33 4.189,95 % 0,66