ABD`liler FED`in faiz artırmasını istemiyor

11.09.2015 08:54

Son güncelleme : 11.09.2015 10:23

Amerikalılar Fed`in faiz artırımına gitmesini istemiyorlar.



Fed'in gelecek hafta yapılacak FOMC toplantısında faiz artırımını tartışmaya hazırlandığı ortamda Public Policy Polling tarafından yapılan anket, Amerikalıların büyük çoğunluğunun Fed'in faiz artırımınagitmekten uzak durmasını ve onun yerine istihdam piyasasını daha da büyütmek için para politikasını kullanmaya yoğunlaşmasını istiyorlar.

716 seçmenin katılımıyla yapılan anket, katılımcıların enflasyon endişeleri olduğunu ancak Fed'in daha fazla istihdam yaratılmasını ve ücret artışlarını desteklemesini istediklerini de ortaya koydu.

Ankete katılanların şüzde 62'si ekonomideki en büyük problem olarak işsizliği gösterirken, yüzde 60 ise ücretlerin düşük olduğuna işaret etti,Yüzde 50'lik kesim Fed(in politika araçlarını istihdam yaratımı ve ücretlerin artırılmasına odaklamasını isterken, enflasyonun kontrol altında tutulmasının ana odak olmasını isteyenlerin oranı yüzde 38 oldu.





17:5914.735
Değişim :  0,00% |  0,00
Açılış :  14.711  
Önceki Kapanış :  14.735  
En Düşük
14.658
En Yüksek
14.876
BIST En Aktif Hisseler17:59
AGYO 8,64 3.062.284 % 0,00  
AKYHO 2,54 1.954.195 % 0,00  
ATEKS 129,00 7.689.237 % 0,00  
ATLAS 8,23 27.906.288 % 0,00  
ATSYH 90,00 7.844.249 % 0,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4535 46,4707 % 0,06  
Euro 53,2662 53,2809 % -0,04  
Sterlin 61,2388 61,5457 % 9,11  
Frank 57,3563 57,6438 % 10,09  
Riyal 12,3463 12,4082 % 11,59  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,48 66,54 % 0,66  
Platin 1.687,84 1.690,94 % 0,66  
Paladyum 1.288,30 1.292,78 % 0,66  
Brent Pet. 78,56 78,56 % 0,66  
Altın Ons 4.199,34 4.199,84 % 0,66