Doğalgaza indirim mi geliyor?

23.01.2015 11:43

Son güncelleme : 23.01.2015 11:45



Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, doğalgazda indirim beklentisiyle ilgili, "Son 12 yılda ilk defa, satılan fiyattan aşağı düşme imkanı var." dedi.


Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, katıldığı bir televizyon programında gündemdeki konulara dair açıklamalarda bulundu.


Bakan Yıldız, elektrik ve doğalgaz fiyatlarıyla ilgili bir indirime gidilip gidilmeyeceğine ilişkin soruya "Biz şu anda doğalgazı 6 yıl önce 2008 Kasım ayındaki fiyatla satıyoruz. Biz bu indirimi daha önceden yapmışız demektir" dedi.



Rusya'nın yaptığı yüzde 6 indirim hatırlatılan Yıldız, "Daha fazlası olsun istiyoruz, yakında açıklayacağız. Son 12 yılda ilk defa satılan fiyattan aşağı düşme imkanı var" şeklinde konuştu.



Yıldız, akaryakıt fiyatları ile ilgili "Depo 55 TL ucuza doluyor, vatandaşın giderinin azalması önemli. Umarım 2015'i daha düşük fiyatlarla geçiririz" ifadesini kullandı.





17:5914.735
Değişim :  -0,63% |  -92,85
Açılış :  14.711  
Önceki Kapanış :  14.827  
En Düşük
14.658
En Yüksek
14.876
BIST En Aktif Hisseler17:59
BIGEN 81,95 162.383.177 % 10,00  
CELHA 18,37 539.199.596 % 10,00  
BIGCH 7,70 300.231.369 % 10,00  
SMRVA 15,85 901.081.385 % 9,99  
DGGYO 42,48 24.413.335 % 9,99  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4469 46,4842 % 0,09  
Euro 53,2780 53,3187 % 0,03  
Sterlin 61,2017 61,5085 % 9,04  
Frank 57,3492 57,6366 % 10,08  
Riyal 12,3468 12,4087 % 11,60  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 64,45 64,51 % 0,66  
Platin 1.662,20 1.666,86 % 0,66  
Paladyum 1.259,78 1.264,13 % 0,66  
Brent Pet. 81,03 81,03 % 0,66  
Altın Ons 4.144,36 4.144,93 % 0,66