En yüksek prim Goldman Sachs yöneticilerinin

27.05.2015 14:45

Son güncelleme : 27.05.2015 14:48

Londra`da bu yıl en yüksek primi Goldman Sachs yöneticileri aldı.



Emolument.com'un derledriği verilere göre Londra'da faaliyet gösteren bankaların yöneticileri arasında bu yıl en yüksek primi Goldman Sachs yöneticileri aldılar.

Goldman Sachs yöneticileri bu yıl ortalama 194 bin GBP prim kazandılar. İkinci sıraşı ise 170 bin GBP ile Morgan Stanley yöneticileri aldı.

15 büyük yatırım bankası içinde Bank of America Corp ortalama 166 bin GBP ile 3. sırada yer alırken, Avrupa bankaları arasında en iyi sırayı Credit Suisse aldı. Credit Suisse yöneticileri ortalama 135 bin GBP prim ile 6'ncı sırada yer aldılar.





18:0514.540
Değişim :  -1,29% |  -190,04
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.730  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4745 46,4800 % 0,03  
Euro 52,9186 52,9276 % -0,40  
Sterlin 61,0923 61,3986 % 8,85  
Frank 57,1733 57,4598 % 9,74  
Riyal 12,3384 12,4002 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,79 61,86 % 0,66  
Platin 1.659,24 1.663,16 % 0,66  
Paladyum 1.234,30 1.238,45 % 0,66  
Brent Pet. 76,77 76,77 % 0,66  
Altın Ons 4.128,70 4.129,34 % 0,66