İş dünyasının yeni sözcüsü!

13.10.2015 12:23

Son güncelleme : 13.10.2015 13:52

Ekim ayında raflarda yerini alan Türkiye`nin yeni pazarlama ve marka yönetimi dergisi BrandMAP, iş dünyasının marka odaklı pazarlama ve yönetime olan ihtiyacının sözcüsü olma hedefi ile yola çıkıyor.



İlk sayısı Ekim ayında raflarda yerini alan Türkiye'nin yeni pazarlama ve marka yönetimi dergisi BrandMAP, iş dünyasının marka odaklı pazarlama ve yönetime olan ihtiyacının sözcüsü olma hedefi ile yola çıkıyor. Dergi bu yolda, işletme, pazarlama ve insan kaynakları yöneticileri ile akademisyenlere, iletişimcilere, marka-pazarlama-yönetim konularına ilgi duyan tüm okurlara seslenecek.

Aylık olarak yayınlanacak derginin genel yayın yönetmenliğini marka uzmanı Bülent Fidan üstleniyor. Fidan, derginin iş dünyasının marka, pazarlama, iletişim ve yönetim konularındaki soru ve sorunlarına reel sektörden örneklerin yanı sıra akademik araştırma ve yazılarla da yanıt arayacağını söylüyor.

Derginin yazı kadrosunda Türkiye'nin ve dünyanın tanınmış marka uzmanlarının yer aldığını belirten Fidan, BrandMap'in bir dergiden daha fazlasını sunarak işte ve günlük hayatta okuyucusuna yol gösterecek ipuçları veren bir bilgi paylaşım platformu olacağını belirtiyor:

"Hem akademik hem de reel sektör bakış açıları ile günümüz yönetim anlayışındaki yeni yaklaşımları, pazarlama süreci ve iletişimindeki değişimleri, insan kaynakları yönetimindeki farklı akımları, farklı sektörlerden pazar araştırmaları sonuçlarını, ulusal ve uluslararası kurumların markayönetimi ve marka  iletişimi örneklerini okuyucularımızla paylaşacağız. Tabii ki sadece basılı ortamda değil e-makale, e-not gibi dijital ortam paylaşımlarımız da Ocak ayından beri devam ediyor ve işdünyasında pek çok kişi özellikle iş sunumlarında e-makale ve e-notlarımızı kullanıyor."


 





17:5891.157
Değişim :  0,51% |  459,91
Açılış :  91.032  
Önceki Kapanış :  90.697  
En Yüksek
91.419
En Düşük
90.591