İşçi çıkarmaya devam edecek

20.11.2014 10:32

Son güncelleme : 20.11.2014 10:32



Dünyanın en büyük bira üreticisi Anheuser-Busch InBev, ABD'de çalışan sayısını azaltmaya devam edeceğini bildirdi.



Anheuser-Busch InBev, ABD'deki satış birinimin zayıf 3. çeyrek sonuçları açıklamasının ardından burada çalışan sayısını azaltmaya devam ettiğini bildirdi.


Anheuser-Busch InBev, işten çıkardığı çalışan sayısına ilişkin net bir bilgi vermekten ise kaçındı. Anheuser-Busch InBev'in ABD'de 15 bin çalışanı bulunuyor.




13:4814.395
Değişim :  -0,99% |  -144,23
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.385
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler13:46
OSTIM 2,06 102.970.125 % 37,67  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
KTSKR 106,80 107.961.168 % 9,99  
GOODY 22,10 344.655.980 % 9,95  
BALSU 18,67 1.347.840.957 % 9,95  
13:46 Alış Satış %  
Dolar 46,4939 46,5013 % 0,06  
Euro 52,7657 52,7718 % -0,31  
Sterlin 61,0372 61,3431 % 8,75  
Frank 57,0789 57,3650 % 9,56  
Riyal 12,3537 12,4156 % 11,66  
13:46 Alış Satış %  
Gümüş ONS 60,86 60,93 % 0,66  
Platin 1.623,77 1.628,39 % 0,66  
Paladyum 1.210,34 1.212,88 % 0,66  
Brent Pet. 75,69 75,69 % 0,66  
Altın Ons 4.062,46 4.063,08 % 0,66