İşçi çıkarmaya devam edecek

20.11.2014 10:32

Son güncelleme : 20.11.2014 10:32



Dünyanın en büyük bira üreticisi Anheuser-Busch InBev, ABD'de çalışan sayısını azaltmaya devam edeceğini bildirdi.



Anheuser-Busch InBev, ABD'deki satış birinimin zayıf 3. çeyrek sonuçları açıklamasının ardından burada çalışan sayısını azaltmaya devam ettiğini bildirdi.


Anheuser-Busch InBev, işten çıkardığı çalışan sayısına ilişkin net bir bilgi vermekten ise kaçındı. Anheuser-Busch InBev'in ABD'de 15 bin çalışanı bulunuyor.




12:2614.418
Değişim :  -0,84% |  -121,99
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.399
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler12:22
OSTIM 2,11 64.262.824 % 41,01  
KTSKR 106,80 103.721.635 % 9,99  
BALSU 18,67 1.335.346.619 % 9,95  
GOODY 22,10 333.893.744 % 9,95  
BRMEN 21,72 15.337.426 % 9,92  
12:22 Alış Satış %  
Dolar 46,4957 46,4992 % 0,05  
Euro 52,7897 52,7997 % -0,25  
Sterlin 61,1450 61,4514 % 8,94  
Frank 57,1027 57,3889 % 9,61  
Riyal 12,3513 12,4132 % 11,64  
12:22 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,14 61,21 % 0,66  
Platin 1.632,37 1.636,86 % 0,66  
Paladyum 1.223,77 1.225,19 % 0,66  
Brent Pet. 75,47 75,47 % 0,66  
Altın Ons 4.069,76 4.070,40 % 0,66