Kapasite kullanım oranı arttı!

24.11.2015 14:40

Son güncelleme : 25.11.2015 09:01

Kapasite kullanım oranı Kasım`da yüzde 0.4 puan artarak, yüzde 75,9 oldu.



2015 yılı Kasım ayında imalat sanayi genelinde kapasite kullanım oranı, bir önceki aya göre 0,4 puan artarak yüzde 75,9 seviyesinde gerçekleşti.

Merkez Bankası'ndan yapılan açıklamaya göre, İmalat sanayi genelinde mevsimsel etkilerden arındırılmış kapasite kullanım oranı bir önceki aya göre 0,4 puan artarak yüzde 75,1 seviyesinde geldi.





15:2714.331
Değişim :  -1,43% |  -208,53
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.325
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler15:27
OSTIM 2,07 146.548.031 % 38,34  
RTALB 3,74 220.867.740 % 10,00  
ATEKS 125,40 1.994.916 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
LIDER 97,40 215.734.836 % 9,99  
15:27 Alış Satış %  
Dolar 46,4921 46,5024 % 0,06  
Euro 52,6995 52,7133 % -0,42  
Sterlin 61,0302 61,3361 % 8,73  
Frank 57,0860 57,3721 % 9,57  
Riyal 12,3527 12,4146 % 11,65  
15:27 Alış Satış %  
Gümüş ONS 58,84 58,90 % 0,66  
Platin 1.589,05 1.591,99 % 0,66  
Paladyum 1.187,76 1.191,82 % 0,66  
Brent Pet. 74,54 74,54 % 0,66  
Altın Ons 4.012,57 4.013,21 % 0,66