Microsoft`tan Rus hacker açıklaması

02.11.2016 07:17

Son güncelleme : 02.11.2016 11:13

Microsoft, Rus hackerların Windows işletim sistemindeki bir açığı kullandıklarını kabul etti.



Microsoft, ABD'de Rus oldukları düşünülen hackerlerin Demokratik Ulusal Komite bilgisayarlarına sızarken Windows işletim sistemindeki ve Adobe Systems'ın Flash yazılımındaki bir açığı kullandıklarını kabul etti.

Bununla birlikte Microsoft, Windows işletim sistemindeki açığı pazartesi günü kullanıcılarıyla paylaşan Google'ye, açığı kapatmak için zaman tanımamış olması nedeniyle eleştiriler yöneltti.

Microsoft'un Windows ve Araçlar Grup Başkan Yardımcısı Terry Myerson, tespit edilen açıağın 8 Kasım'da yayınlanması beklenen bir yama ile kapatılacağını vurguladı. Adobe ise, Google tarafından açık konusunda bilgilendirildikten 5 gün sonra 26 Ekim'de bir yama yayınlayarak açığı kapattığını ifade etti.




17:5914.331
Değişim :  -1,43% |  -208,40
Açılış :  14.552  
Önceki Kapanış :  14.540  
En Düşük
14.324
En Yüksek
14.557
BIST En Aktif Hisseler17:59
OSTIM 2,22 323.798.151 % 48,37  
RTALB 3,74 224.867.005 % 10,00  
GEDIK 7,37 391.562.748 % 10,00  
ATEKS 125,40 2.693.895 % 10,00  
ISKUR 3.245.000,00 3.245.000 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,5098 46,5158 % 0,02  
Euro 52,7999 53,0012 % 0,28  
Sterlin 61,0530 61,3590 % 8,78  
Frank 57,0991 57,3853 % 9,60  
Riyal 12,3532 12,4151 % 11,65  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 57,38 57,44 % 0,66  
Platin 1.582,14 1.588,80 % 0,66  
Paladyum 1.166,47 1.177,42 % 0,66  
Brent Pet. 73,44 73,44 % 0,66  
Altın Ons 3.999,04 3.999,62 % 0,66