Otomotiv devlerinden corona virüs kararı

28.03.2020 13:37

Son güncelleme : 30.03.2020 12:59

Dört otomotiv şirketi, Kuzey Amerika’da corona virüs (Covid-19) nedeniyle kapatma kararı aldıkları fabrikaların tekrar açılması için çalışmalar yapıyor. Fabrikaların, Nisan ayının ortasında yeniden faaliyete geçmesinin planlandığı aktarıldı.



DHA

Kuzey Amerika’da faaliyet gösteren Ford, Fiat Chrysler, Honda ve Toyota şirketleri, corona virüsten çalışanları korumak için fabrikalarda üretimi durdurma kararı aldı. ABD medyasında yer alan haberde, söz konusu şirketlerin fabrikalarda tekrar üretimin başlaması için adımlar attığını duyurdu.

Haberde, Ford’un 6 Nisan’da Meksika’da bulunan bir fabrikada, ardından 14 Nisan’da ABD’deki dört fabrikada tekrar üretime başlamayı planladığı duyuruldu. Honda’nın ABD ve Kanada’daki fabrikalarında 7 Nisan’da; Toyota’nın Kuzey Amerika’daki fabrikalarında 20 Nisan’da üretime başlamayı hedeflediği ifade edildi.

Öte yandan, Fiat Chrysler’in ABD ve Kanada’da, fabrikaların bulunduğu eyaletlerin kısıtlamalarına bağlı olarak 14 Nisan’da üretime başlamayı planladığı belirtildi.




18:0514.540
Değişim :  -1,29% |  -190,04
Açılış :  14.649  
Önceki Kapanış :  14.730  
En Düşük
14.467
En Yüksek
14.649
BIST En Aktif Hisseler18:05
ENSRI 7,48 565.051.985 % 10,00  
HRKET 130,90 282.736.133 % 10,00  
DOGUB 104,70 39.917.962 % 9,98  
SELEC 202,70 327.211.313 % 9,98  
BRLSM 20,40 328.189.370 % 9,97  
18:05 Alış Satış %  
Dolar 46,4798 46,4878 % 0,03  
Euro 52,8729 52,9692 % 0,07  
Sterlin 61,1201 61,4265 % 8,90  
Frank 57,1662 57,4527 % 9,73  
Riyal 12,3382 12,4001 % 11,52  
18:05 Alış Satış %  
Gümüş ONS 61,49 61,56 % 0,66  
Platin 1.645,37 1.651,15 % 0,66  
Paladyum 1.227,15 1.231,42 % 0,66  
Brent Pet. 76,55 76,55 % 0,66  
Altın Ons 4.095,77 4.096,41 % 0,66