VW, ABD′den özür diledi

11.01.2016 14:49

Son güncelleme : 11.01.2016 14:49

Volkswagen`in yönetim kurulu başkanı Matthias Müller, egzoz skandalından ötürü ABD`de özür diledi.



Detroit'teki uluslar arası otomobil fuarı vesilesiyle ABD'ye giden Alman otomotivcilik holdingi Volkswagen'in yönetim kurulu başkanı Matthias Müller egzoz skandalından ötürü özür diledi ve şirketinin ABD'deki yatırımlarını arttıracağını açıkladı.

"Müşterilerimizi, resmi makamları ve Amerikan kamuoyunu büyük hayal kırıklığına uğratmış olmanın bilincindeyiz" diyen Müller, otomobil fuarında şirketinin yeni ürünlerini tanıtmak için gittiği Detroit'te ABD'deki yeni yatırım planlarıyla ilgili açıklamalarda da bulundu.

Volkswagen ABD'deki montaj tesislerinin bulunduğu Chattanooga'da sportif arazi aracı imalatı için 900 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını söyledi. Holding yönetim kurulu başkanı ABD'deki yeni tesislerinde 2 bin kişinin istihdam edileceğini belirtti.

Matthias Müller SUV (arazi amaçlı taşıt) üretimine yıl sonlarına doğru başlanacağını duyurdu.





17:5914.735
Değişim :  -0,63% |  -92,85
Açılış :  14.711  
Önceki Kapanış :  14.827  
En Düşük
14.658
En Yüksek
14.876
BIST En Aktif Hisseler17:59
BIGEN 81,95 162.383.177 % 10,00  
CELHA 18,37 539.199.596 % 10,00  
BIGCH 7,70 300.231.369 % 10,00  
SMRVA 15,85 901.081.385 % 9,99  
DGGYO 42,48 24.413.335 % 9,99  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,4564 46,4611 % 0,04  
Euro 53,2613 53,2919 % -0,02  
Sterlin 61,2364 61,5434 % 9,10  
Frank 57,3563 57,6438 % 10,09  
Riyal 12,3468 12,4087 % 11,60  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 65,48 65,56 % 0,66  
Platin 1.673,91 1.677,84 % 0,66  
Paladyum 1.267,59 1.271,86 % 0,66  
Brent Pet. 80,57 80,57 % 0,66  
Altın Ons 4.175,38 4.176,00 % 0,66