Microsoft`tan Rus hacker açıklaması

02.11.2016 07:17

Son güncelleme : 02.11.2016 11:13

Microsoft, Rus hackerların Windows işletim sistemindeki bir açığı kullandıklarını kabul etti.



Microsoft, ABD'de Rus oldukları düşünülen hackerlerin Demokratik Ulusal Komite bilgisayarlarına sızarken Windows işletim sistemindeki ve Adobe Systems'ın Flash yazılımındaki bir açığı kullandıklarını kabul etti.

Bununla birlikte Microsoft, Windows işletim sistemindeki açığı pazartesi günü kullanıcılarıyla paylaşan Google'ye, açığı kapatmak için zaman tanımamış olması nedeniyle eleştiriler yöneltti.

Microsoft'un Windows ve Araçlar Grup Başkan Yardımcısı Terry Myerson, tespit edilen açıağın 8 Kasım'da yayınlanması beklenen bir yama ile kapatılacağını vurguladı. Adobe ise, Google tarafından açık konusunda bilgilendirildikten 5 gün sonra 26 Ekim'de bir yama yayınlayarak açığı kapattığını ifade etti.




17:5913.744
Değişim :  -0,01% |  -1,14
Açılış :  13.786  
Önceki Kapanış :  13.745  
En Düşük
13.567
En Yüksek
13.890
BIST En Aktif Hisseler17:59
ULUFA 1,86 74.678.011 % 94,76  
GSDHO 6,60 926.158.404 % 10,00  
TERA 224,50 3.639.879.963 % 10,00  
FZLGY 17,82 1.117.199.081 % 10,00  
INFO 3,96 153.041.345 % 10,00  
17:59 Alış Satış %  
Dolar 46,2459 46,2589 % 0,13  
Euro 53,5170 53,5594 % -0,17  
Sterlin 61,7071 62,0164 % 9,94  
Frank 57,8361 58,1260 % 11,01  
Riyal 12,2628 12,3243 % 10,84  
17:59 Alış Satış %  
Gümüş ONS 66,95 67,02 % 0,66  
Platin 1.733,98 1.739,29 % 0,66  
Paladyum 1.286,03 1.290,30 % 0,66  
Brent Pet. 89,28 89,28 % 0,66  
Altın Ons 4.188,75 4.189,38 % 0,66